Witam
Problem jak w temacie. Czy ktoś spotkał się z problemem? Zakup nowych butli do auta 20 letniego raczej mija się z celem. Pytanie, gdzie i co zrobić, aby TDT odebrało używane bulte - nie rejestrowane w TDT w Polsce. Pomalować proszkowo i powiedzieć, że to leżak magazynowy?
Oficjalnie twierdzą, że wymiana butli tylko na nowe... Nawet orientacyjnej ceny za jedną butlę 50 l nie widzałem...
Zastanawia mnie, co zrobiłoby TDT, gdybym zwariował i zamówił nowe butle z Fiata i będą one mieć 10 lat? Albo gdzieś na Zachodzie wypatrzę taki leżak magazynowy bez FV.
Rówież można zamówić chińskie butle...
Napisałem do Milmetu - jedna butla 229 mm 47,5 l do Multipli 795 zł netto, ale nie ma ona odbioru TDT, jedynie R110, CE, oraz odbiór TUV, także trzeba jeszcze zrobić odbiór TDT. Napisałem do Milmetu, czy są w stanie dostarczyć butle z odbiorem TDT. Dziwna sytuacja, aby ponosić dodatkowy koszt rewizji TDT fabrycznie nowych butli, za niemałe pieniądze, na które przez pierwsze trzy lata nikt nie powinien spojrzeć.
Jaki jest tego sens przy 3,29 zł/m3 oraz jednej stacji w trójmieście?