Zmiana przepisów odnośnie przegladów zbiorników CNG !!!
badania butli CNG
Dość dawno nie zaglądałem na nasze forum, i teraz gdy to czytam to faktycznie jest po prostu koszmar z tymi butlami. Proponuję napisać o tych faktach do czasopism motoryzacyjnych, szczególnie do Motoru. Od lat czytuję to czasopismo i mogę powiedzieć że jego redaktorzy dość często publikują na jego stronach różnorakie bzdurne i idiotyczne przepisy związane z motoryzacją, podają do publicznej wiadomości nie zawsze wygodne dla istniejącego stanu rzeczy fakty doradzając jak bronić się w różnych podbramkowych sytuacjach i starciach bądź z bezimiennymi urzędnikami, ubezpieczycielami, a nawet Policją czy też Strażą Miejską. Myślę że na polityków a ściślej mówiąc politykierów nie wiele można liczyć, szczególnie teraz przed wyborami. Obiecują sprawą się zająć jak kolejny raz budową Aquaparku, ścieżkami rowerowymi, zwiększeniem ilości miejsc parkingowych, obniżeniem krawężników itd. Później wszystko wraca do normy czyli amnezja aż do następnych wyborów. Może rozdmuchanie tej sprawy przez dość poczytne czasopismo spowoduje że co niektórzy decydenci przestaną się ośmieszać i wycofają się chyłkiem z tego rodzaju rozporządzeń.
-
- Posty: 175
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 08:26
- CNG car: Fiat Multipla BiPower 1,6
- Lokalizacja: Olsztyn
Każdy pomysł wart jest przemyślenia , temat stowarzyszania jest bardzo dobry ale ono już jest. Stowarzyszenie NGV Polska , jest można powiedzieć jeszcze "ciepłym" stosunkowo niedawno zarejestrowanym i odpowiednim biorąc po uwagę cele jakie sobie postawiło , by reprezentować interesy użytkowników CNG. Myślę ,że gdy administratorzy forum , będą mieli już ten czas o czym wspominał "bartek" to uda nam się , znaleźć jeden spójny sposób reakcji na to bzdurne rozporządzenie by móc wpłynąć na jego zmianę. By stowarzyszenie miało faktycznie siłę przebicia , powinno mieć odpowiednią rzeszę członków . A trudne początki CNG i coraz to nowsze kłody po "nogi" jego rozwoju , powinny ułatwić ich gromadzenie. Jeśli już mamy być "pionierami" to nie bezbronnymi , skoro są ludzie którym na sercu leży los CNG i zawiązali stowarzyszenie to pomóżmy im stworzyć silną grupę , a wtedy pomożemy sobie nawzajem.Pomysł z zainteresowaniem tym problematycznym tematem redaktorów "Motor"-u też wydaje się dobry , gdyż po pierwsze im więcej ludzie wiedzą o CNG tym lepiej szczególnie że sam spotykam się z olbrzymim zaskoczeniem jak mówię , że "nie truję i nie przepłacam , bo jeżdżę na ziemnym"
-
- Posty: 348
- Rejestracja: sob sty 23, 2010 13:29
- CNG car: OPEL ZAFIRA A 1.6 CNG 2004 R.
- Lokalizacja: Sosnowiec :)
Zawsze K E to już ostateczność, na razie trzeba ostro powalczyć na własnym podwórku, a może trzeba się sprężyć w ramach Stowarzyszenia NGV by przybywało jego członków i rosło w siłę i jego głos by był bardziej słyszany o problemach które nas osobiści dotyczą. Z tego co pisał Karol idzie w na urlop, w takim razie po jego powrocie będzie trzeba działać. Tak w skrócie jest moje skromne zdanie. Jakie są wasze opinie ???
Pozdrawiam Mario.
Pozdrawiam Mario.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: sob sie 27, 2011 22:01
- CNG car: Multipla BiPower 2002
- Lokalizacja: Płock
Witam
Na tę chwilę dostałem odpowiedź z KPRM, że przesłali pismo do MI. Cieszy fakt, że nie tylko ja wysłałem te pismo.
Wiem także, że PGNIG chce mocno zaangażować się w nasza walkę. Nie skupią się tylko na przepisach odnośnie tankowani, ale także na przepisach dotyczących legalizacji butli.
Na tę chwilę dostałem odpowiedź z KPRM, że przesłali pismo do MI. Cieszy fakt, że nie tylko ja wysłałem te pismo.
Wiem także, że PGNIG chce mocno zaangażować się w nasza walkę. Nie skupią się tylko na przepisach odnośnie tankowani, ale także na przepisach dotyczących legalizacji butli.
Ostatnio zmieniony pt wrz 30, 2011 12:53 przez vilus, łącznie zmieniany 1 raz.
- kefasps
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 12:37
- CNG car: Opel Zafira 2005
- Lokalizacja: Poznań (Luboń)
rejestracja butli w TDT
czy ktoś już rejestrował butle w urzędzie?
nie wiem dokładnie który wniosek z strony http://www.tdt.pl/wnioski-dokumenty-for ... ioski.html
mnie wydaje się że trzeba wypełnić wniosek jak w załączniku - inspektor dziś sam zbytnio nie był pewien
nie wiem dokładnie który wniosek z strony http://www.tdt.pl/wnioski-dokumenty-for ... ioski.html
mnie wydaje się że trzeba wypełnić wniosek jak w załączniku - inspektor dziś sam zbytnio nie był pewien
- Załączniki
-
[Rozszerzenie pdf zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]
Zafira 1,6CNG 2005 +++SPALANIE MIASTO BEZ OSZCZĘDZANIA 7,3CBM/100KM+++
- bartekk
- Posty: 535
- Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
- CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
...A gdzie Ty się w tym Płocku tankujesz?
[ Komentarz dodany przez: tigercng: Sob Paź 08, 2011 13:22 ]
Pewnie w zakładach ADLER na Długiej (18 m³/h). Zgadłem?
@vilus - potrzeba dużo kasy, nic więcej
@kefasps - użyj mojego wniosku z wątku o akcjach serwisowych, zmień tylko adres TDT.
[ Komentarz dodany przez: tigercng: Sob Paź 08, 2011 13:22 ]
Pewnie w zakładach ADLER na Długiej (18 m³/h). Zgadłem?
@vilus - potrzeba dużo kasy, nic więcej
@kefasps - użyj mojego wniosku z wątku o akcjach serwisowych, zmień tylko adres TDT.
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez bartekk, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 61
- Rejestracja: sob sie 27, 2011 22:01
- CNG car: Multipla BiPower 2002
- Lokalizacja: Płock
W Warszawie tankuję. Do pracy dojeżdżam i po drodze mam stację. Kontaktowałem się z firmą Adler, ale bez odzewu. Pan na miejscu oczy przecierał ze zdumienia, gdy zapytałem o CNG. Może Wy macie kontakt do kogoś kompetentnego z tej firmy?
[ Komentarz dodany przez: tigercng: Pon Paź 10, 2011 11:36 ]
Ja rozmawiałem z panem na stanowisku Kierownik Utrzymania Ruchu (albo Utrzymania Produkcji, nie pamiętam dokładnie). Wiedział o czym mówię
[ Komentarz dodany przez: tigercng: Pon Paź 10, 2011 11:36 ]
Ja rozmawiałem z panem na stanowisku Kierownik Utrzymania Ruchu (albo Utrzymania Produkcji, nie pamiętam dokładnie). Wiedział o czym mówię
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez vilus, łącznie zmieniany 1 raz.
- kefasps
- Posty: 211
- Rejestracja: czw wrz 11, 2008 12:37
- CNG car: Opel Zafira 2005
- Lokalizacja: Poznań (Luboń)
formularz
już ma właściwy formularz
nie wiem jak zdobyć "Insyrukcję wytwórcy zbiornika CNG zgodnie z dodatkiem G Regulaminu nr 110"
Inspektor powiedział, że muszę mieć instrukcję obsługi. Lecz ja kupiłem auto a nie butle.
Nie wiem jak przejdę przez ten absurd.
Jak mi ktoś pomoże to chętnie kliknę "Pomógł"
nie wiem jak zdobyć "Insyrukcję wytwórcy zbiornika CNG zgodnie z dodatkiem G Regulaminu nr 110"
Inspektor powiedział, że muszę mieć instrukcję obsługi. Lecz ja kupiłem auto a nie butle.
Nie wiem jak przejdę przez ten absurd.
Jak mi ktoś pomoże to chętnie kliknę "Pomógł"
- Załączniki
-
[Rozszerzenie pdf zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]
Zafira 1,6CNG 2005 +++SPALANIE MIASTO BEZ OSZCZĘDZANIA 7,3CBM/100KM+++
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
Ja pomogę
"Instrukcja montażu, użytkowania oraz przeprowadzania przeglądów (...) Faber Industrie SPA"
Instrukcja Faber
... a w przyszłości radzę zajrzeć czasami do tematów poświęconych Zafirze.
BTW, ja tę instrukcję otrzymałem właśnie od inspektora TDT w Lublinie. Widać inspektor inspektorowi nie równy.
Pozdrawiam
"Instrukcja montażu, użytkowania oraz przeprowadzania przeglądów (...) Faber Industrie SPA"
Instrukcja Faber
... a w przyszłości radzę zajrzeć czasami do tematów poświęconych Zafirze.
BTW, ja tę instrukcję otrzymałem właśnie od inspektora TDT w Lublinie. Widać inspektor inspektorowi nie równy.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez tigercng, łącznie zmieniany 2 razy.