Dlaczego kupiłem?
1) dostępność gazu w regionie - studiuję w Rzeszowie, dlatego też auto głównie przeznaczone jest do jazdy po Rzeszowie (gdzie jest stacja gazu CZYNNA CAŁĄ DOBĘ) i w weekendy trasa ok. 100km (na co pozwala zasięg butli)
2) opłacalność - każdemu się inaczej opłaca, mi akurat bardzo pasuje

Były to dwa główne powody, miło że zanieczyszczenie powietrza CNG jest mniejsze w porównaniu z resztą paliw.
Butla 55 litrów, gdzie mieści się nieco ponad 13 m3 gazu - zajmuje około 50% dostępnej przestrzeni w skromnym bagażniku (hatchback).
Instalacja montowana we Włoszech, firmy Tatarini, więcej szczegółów dot. instalacji nie znam, tyle że nie jest to sekwencja.
Podczas kupna nie otrzymałem dokumentacji na butlę, kupujący zapewnił że bezproblemowo zalegalizuję (koszt ok. 300zł), powstały później pewne niejasności które zostały rozwiane dzięki temu forum, i przy wielkiej pomocy Tigercng otrzymałem dokumentację.
Do pierwszego tankowania musiałem zakupić przejściówkę (140zł) gdyż posiadałem włoski zawór, teraz już wszystko jest ok.
zdjęcia:
przód, butla, bok-tył, tankowanie
[wszystkie zdjęcia(miniatury)]
DODANO (25 II 2008)
przejechałem cały zbiornik gazu w trasie, wyszło nieco ponad 200km => koszt 11zł/100km
rekord: raz udało mi się zejść do 10,50zł/100km !
instalacja cng Tatarini > zdjęcie
DODANO (6 IV 2008)
pobity rekord, 100% w trasie 9,65zł/100km - 5,51m3 gazu (1,75zł/m3)
przeciętne spalanie w trasie 11zł/100km - 6,3m3
nie ekonomiczna jazda tylko po mieście 15zł/100km - 8,6m3
DODANO (1 VI 2008)
kolejny absolutny rekord 6,08 m3 na 116km = 5,25 m3/100km!
(przy starej cenie 9,17zł/100km, a obecnie 11,00zl)