VW CADDY Furgon EcoFuel 2.0 CNG 2010

Pojazdy użytkowe do 3,5t marki Volkswagen
administrator
Administrator
Posty: 1583
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
Lokalizacja: Radom

VW CADDY Furgon EcoFuel 2.0 CNG 2010

Post autor: administrator »

VW CADDY Furgon EcoFuel 2.0 CNG
NOWE | III generacja FL, 2010 -
Wersja dostawcza, opis wersji osobowej tutaj

Obrazek

Segment: kombivan

PARAMETRY POJAZDU oraz dalsze informacje
Dostępne w katalogu cng.auto.pl tutaj

Zapraszamy do dyskusji!
Ostatnio zmieniony śr sie 04, 2010 13:59 przez administrator, łącznie zmieniany 2 razy.
Karol Wieczorek
vipermat
Posty: 34
Rejestracja: śr mar 05, 2008 21:02
CNG car: Multipla Bipower
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: vipermat »

Czy wersja Maxi będzie również produkowana w wersji osobowej ?

Pozdrawiam
administrator
Administrator
Posty: 1583
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
Lokalizacja: Radom

Post autor: administrator »

Z materiałów dostępnych dla rynku niemieckiego wynika, że będą produkowane dwie wersje 7 osobowej Maxi: Caddy Combi Maxi i Caddy Life Maxi.

Wersja Life ma bardziej uszlachetnione wnętrze (lepsze materiały w środku, dodatki lakiernicze, więcej elementów wyposażenia).
Karol Wieczorek
Awatar użytkownika
kefasps
Posty: 211
Rejestracja: czw wrz 11, 2008 12:37
CNG car: Opel Zafira 2005
Lokalizacja: Poznań (Luboń)

silnik

Post autor: kefasps »

ta nowa wersja to trochę przegrana VW
a to dlatego, że od lat montują stary silnik 2.0 zamiast wykorzystać nowe rozwiązanie z Passata 1.4 TSI Eco Fuel choćby do wersji osobowej

ale to tak tylko na marginesie
Zafira 1,6CNG 2005 +++SPALANIE MIASTO BEZ OSZCZĘDZANIA 7,3CBM/100KM+++
Awatar użytkownika
bartekk
Posty: 535
Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bartekk »

Tak stary ale sprawdzony silnik 2 litrowy moim zdaniem jest lepszy niż wyżyłowany silnik 1.4 z turbiną.
administrator
Administrator
Posty: 1583
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
Lokalizacja: Radom

Post autor: administrator »

bartekk pisze:Tak stary ale sprawdzony silnik 2 litrowy moim zdaniem jest lepszy niż wyżyłowany silnik 1.4 z turbiną.
Otóż to. Trzeba poczekać na opinie odnośnie nowych silników turbo VW i Opla. Warto zaznaczyć, że silniki Opla 1.6 CNG i VW 2.0 EcoFuel to sprawdzone konstrukcje.

W przypadku VW 2.0 EcoFuel jest to bardzo mocny silnik dobrze sprawdzający się w samochodach użytkowych.

W przypadku silników diesla grupy VAG jest ten problem, że 1.9 tdi było nie do zajeżdżenia, a nowe 2.0 tdi to po prostu katastrofa. Psują się podobno na potęgę...
Karol Wieczorek
ODPOWIEDZ

Wróć do „Volkswagen”