Witam,
z prawdziwą przykrością piszę o problemach z naprawą reduktora CNG, w fabrycznej instalacji Volvo V70 bifuel 2002. Walczę z tematem od kilku miesięcy. Może na forum podacie adres kogoś kto podejmie się naprawy ww części lub sprowadzenia sprawnej.
Niestety brak solidnego serwisu to kolejna rzecz która skutecznie zniechęca do kupna kolejnego auta z napędem CNG.
Pozdrawiam wszystkich,
Paweł, Łódź
czy ktoś w tym kraju naprawi reduktor CNG ?
-
- Posty: 28
- Rejestracja: pn lip 23, 2007 18:50
- CNG car: Volvo V70 bifuel '02
- Lokalizacja: Łódź
czy ktoś w tym kraju naprawi reduktor CNG ?
Paweł, Łódź
Volvo V70 bifuel
Volvo V70 bifuel
-
- Administrator
- Posty: 1583
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
- Lokalizacja: Radom
Nie ma rzeczy niemożliwych. Napisałem prośbę do naszych przyjaciół z Niemiec. Czekamy na odpowiedzi:
http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewto ... 4683#54683
http://www.erdgasfahrer-forum.de/viewto ... 4683#54683
Karol Wieczorek
-
- Posty: 16
- Rejestracja: śr wrz 02, 2009 09:39
- CNG car: Volvo V70 2.4 Bi-Fuel '04
- Lokalizacja: Wrocław
O żesz motyla noga ale wypatrzyłeś! Prawie codziennie sprawdzam allegro i nie trafiłem na to, bo łoś nie dał w opisie że instalacja z Volvo! Pewnie dlatego taka niska cena - prawdziwa okazja! No trudno, a może to Paweł skorzystał, to nie było by żal
Paweł
pod Krakowem jest serwis Necam czyli producenta tego reduktora, zajrzałem tam jakis rok temu będąc w Krakowie żeby profilaktycznie rozpoznac temat i niestety powiedzieli że jedyna opcja to wymiana a koszt idzie w setki euro. Mimo że mój reduktor jeszcze nie wymaga wymiany znalazłem tańszą opcję ale był to złoty strzał raczej nie do powtórzenia. Zadzwoń do mnie może razem coś wymyślimy.
Niemiecke forum przekopałem kiedyś i ogólnie pamiętam że pisali o jakimś magiku gdzieś w Niemczech który nie zabiera się od razu do wymiany, ale a propos reduktora to kojarzą mi się tylko historie wymian i narzekania na chore koszty takowych. Tyle na razie jak będe miał czas to spróbuję dodac coś konkretnego.
Paweł
pod Krakowem jest serwis Necam czyli producenta tego reduktora, zajrzałem tam jakis rok temu będąc w Krakowie żeby profilaktycznie rozpoznac temat i niestety powiedzieli że jedyna opcja to wymiana a koszt idzie w setki euro. Mimo że mój reduktor jeszcze nie wymaga wymiany znalazłem tańszą opcję ale był to złoty strzał raczej nie do powtórzenia. Zadzwoń do mnie może razem coś wymyślimy.
Niemiecke forum przekopałem kiedyś i ogólnie pamiętam że pisali o jakimś magiku gdzieś w Niemczech który nie zabiera się od razu do wymiany, ale a propos reduktora to kojarzą mi się tylko historie wymian i narzekania na chore koszty takowych. Tyle na razie jak będe miał czas to spróbuję dodac coś konkretnego.
Ostatnio zmieniony czw lip 01, 2010 20:01 przez volny, łącznie zmieniany 3 razy.
Zawsze chciałem mieć takie coś
Właśnie po to, by wozić ją
Czterysta, pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa....
Siedem jeden ma do setki (no może trochę więcej)
Właśnie po to, by wozić ją
Czterysta, pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa....
Siedem jeden ma do setki (no może trochę więcej)
-
- Posty: 16
- Rejestracja: śr wrz 02, 2009 09:39
- CNG car: Volvo V70 2.4 Bi-Fuel '04
- Lokalizacja: Wrocław
Niestety to jest zupełnie inna instalacja marki BRC, a nie ta fabryczna Koltec-NECAM. Chyba że sugerujesz wymianę fabrycznej instalacji na tą BRC, ale to chyba zamiana siekierki na kijek.
Zawsze chciałem mieć takie coś
Właśnie po to, by wozić ją
Czterysta, pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa....
Siedem jeden ma do setki (no może trochę więcej)
Właśnie po to, by wozić ją
Czterysta, pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa....
Siedem jeden ma do setki (no może trochę więcej)