Badanie techniczne samochodu CNG - pomoc w pracy dyplomowej

Relacje oraz opinie na temat warsztatów zajmujących się instalacjami CNG w Polsce i Europie.
siemian87
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 19, 2011 18:54
Lokalizacja: Warszawa

Badanie techniczne samochodu CNG - pomoc w pracy dyplomowej

Post autor: siemian87 »

Witam,
jestem studentem Politechniki Warszawskiej wydziału Transportu specjalizacji inżynieria eksploatacji pojazdów samochodów. Obecnie zajmuję się pisaniem pracy dyplomowej pt. "Gaz ziemny jako paliwo stosowane w pojazdach samochodowych" i jednym z moich rozdziałów jest badanie techniczne przeprowadzone w zwiazku z tym mam do Was prośbę. Może komuś z Was w okresie - 02.01.2012 - 20.12.2012 kończy badania i będziecie musieli je przeprowadzić. Zależy mi aby zrobić zdjęcia podczas badania do późniejszego opisania.
W ramach odwdzięczenia się jestem w stanie zapłacić 100 zł za badanie podstawowe.
Drugą moją prośbą jest wskazanie gdzie w Warszawie i okolicach są stacje SKP, w których można przeprwadzić badanie samochodów NGV (najlepiej tam gdzie również używają analizatora spalin)

Z góry dziękuję za odzew i wszelką pomoc

Pozdrawiam
Michał
e-mail: michal.siemianowski@gmail.com
tel 505 751 910
Ostatnio zmieniony pn gru 19, 2011 22:23 przez siemian87, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
supermajku
Posty: 137
Rejestracja: pt gru 24, 2010 22:54
CNG car: swift 4x4 mk2 lpg
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: supermajku »

poproszę kopie pracy do wglądu jako student logistyki.
Lepiej zredukować, niż później żałować.
ikac
Posty: 32
Rejestracja: ndz lut 15, 2009 20:49
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: ikac »

Badanie zazwyczaj robię w Carserwisie przy ul. 1 Sierpnia ale to będzie dopiero za rok.
Multipla 1.6 CNG 2003
siemian87
Posty: 2
Rejestracja: pn gru 19, 2011 18:54
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: siemian87 »