MERCEDES E 200 NGT

Pojazdy do 3,5 t marki Mercedes-Benz
administrator
Administrator
Posty: 1583
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
Lokalizacja: Radom

MERCEDES E 200 NGT

Post autor: administrator »

Mercedes Klasy E 200 NGT
UŻYWANE | IV generacja, W211, 2002 - 2009
Wersja osobowa

Obrazek

Segment: E

>> Szczegółowe informacje techniczne dostępne: tutaj

>> Sprawdź dostępność na Giełdzie pojazdów CNG - kliknij tutaj

Witam,
ostatnio spotkałem się z używanym egzemplarzem na allegro i postanowiłem troche poszperać na temat tego samochodu w sieci. Okazuje się, że jest dostępny w polskich salonach. Moim zdaniem jest to idealna propozycja na luksusową taksówkę. Nawet w tym filmiku sygnowanym przez PGNiGe był przeprowadzony wywiad z taksówkarzem poruszającym się takim mietkiem.
Ostatnio zmieniony pt lut 05, 2010 22:33 przez administrator, łącznie zmieniany 6 razy.
Karol Wieczorek
Awatar użytkownika
bartekk
Posty: 535
Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bartekk »

Z tego co wiem to podobno kierowcy z hotelu Marriott mają te pojazdy w swojej flocie samochodowej.

Pozdrawiam
Bartek
administrator
Administrator
Posty: 1583
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
Lokalizacja: Radom

Post autor: administrator »

bartekk pisze:Z tego co wiem to podobno kierowcy z hotelu Marriott mają te pojazdy w swojej flocie samochodowej.

Pozdrawiam
Bartek
Dzięki za info. Trzeba będzie przeprowadzić z nimi jakiś wywiad, jak tymi mietkami im sie jeździ :)
Karol Wieczorek
mer211
Posty: 13
Rejestracja: pn cze 29, 2009 10:42
CNG car: Mercedes E211,
Lokalizacja: Lublin

relacja bez wywiadu

Post autor: mer211 »

Czesc, jezdze od 2 miesiecy rocznikiem 2005. Piękna sprawa. Wybajerowany bez przesady, automat, nie rzuca sie w oczy.
Na 20litrach gazu robie srednio 250km, a jezdze srednio delikatnie :twisted:, czasem dam rade 280km zrobic, kiedy klimy nie uzywam.

pozdrawiam
Mer211
tomig
Posty: 121
Rejestracja: pn lut 11, 2008 17:38
CNG car: Opel ASTRA G Kombi 1.6 CNG
Lokalizacja: Ryki/Warszawa

Post autor: tomig »

Witamy w gronie ludzi dbających o środowisko............i kieszeń :wink:
Z tymi dystansami to powiem, że super. Spodziewałem się gorszych wyników po merolku.
Zastanawiam się gdzie tankujesz?? Lublin....
iskat1973
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 11, 2009 09:37
CNG car: Jeszcze brak
Lokalizacja: Warszawa

MB 211 ngt

Post autor: iskat1973 »

Witam koleżanki i kolegów po raz pierwszy na Waszym forum. Jestem taksówkarzem i mam zamiar nabyć MB 211 ngt ( chyba takie ma oznaczenie ) z fabryczną instalacją gazu ziemnego. Z wiadomych względów byłby to oczywiście budyń tak więc wiecie... między 200 - 250 tyś km przebiegu. Do tej pory jeżdziłem mercami budyniami w dieslu ( 10 lat ) tak więc mam pojęcie jak wyglądają taksówki z Niemiec. Mając na uwadze to wszystko trochę się boję tego gazu w przelatanej taksówce ( diesel jednak trochę trwalszy jest ). Na co się nararzam kupując takie auto ?? Jakie są + i - takiego auta , koszty eksploatacji i jakie niespodzianki przy takim przebiegu ??? Chciałbym spróbować ale też się i boję :wink: :shock:

WAŻNE : znaczna podwyżka ON od przyszłego roku oraz niższa akcyza poniżej 2000cm pojemności silnika.

Dzięki za dobre rady i pomoc. Pozdrawiam

[ Dodano: Sob Gru 19, 2009 08:44 ]
No i jak nie ma nikogo kto jeżdzi 211-stką na gaz ziemny ??? Może znajdzie się jakiś taksówkarz albo osoba która kupiła mb 211 po taksówce z Niemiec ???
volny
Posty: 16
Rejestracja: śr wrz 02, 2009 09:39
CNG car: Volvo V70 2.4 Bi-Fuel '04
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: volny »

Gadałem kiedyś z taksówkarzem z Wrocławia był bardzo zadowolony ze swojego MB a przebieg na pewno miał powyzej 200kkm. A nowoczesny diesel CDI wcale nie musi byc trwalszy - np. jedno nieszczęśliwe tankowanie syfiastego paliwa i można popłynąć.
Zawsze chciałem mieć takie coś
Właśnie po to, by wozić ją
Czterysta, pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa czterysta
Pojemność dwa....
Siedem jeden ma do setki (no może trochę więcej)
iskat1973
Posty: 25
Rejestracja: śr lis 11, 2009 09:37
CNG car: Jeszcze brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: iskat1973 »

E tam....ja do swojego ( też cdi ) leje gdzie popadnie na stacjach od 4 lat, moje auto to budyń i ma z 500 tyś km i chodzi jak tra la la
absol
Posty: 1
Rejestracja: pn sie 02, 2010 19:58
CNG car: E200 NGT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: absol »

Witam Wszystkich

Właśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem E 200 NGT i chętnie dołączę do grona użytkowników tego forum .Pozdrawiam
E200NGT
administrator
Administrator
Posty: 1583
Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
Lokalizacja: Radom

Post autor: administrator »

absol pisze:Witam Wszystkich

Właśnie zostałem szczęśliwym posiadaczem E 200 NGT i chętnie dołączę do grona użytkowników tego forum .Pozdrawiam
Witamy!

Zachęcamy do częstych wizyt, udziału w naszych akcjach i aktywnego udziału w życiu forum :)
Karol Wieczorek
tomig
Posty: 121
Rejestracja: pn lut 11, 2008 17:38
CNG car: Opel ASTRA G Kombi 1.6 CNG
Lokalizacja: Ryki/Warszawa

Post autor: tomig »

Miło witać nowego użytkownika NGV
Szerokiej drogi.............
Irek ngt
Posty: 0
Rejestracja: wt paź 26, 2010 04:06
CNG car: Mercedes E 200 NGT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Irek ngt »

Witam wszystkich na forum.
Pisze do Was z małym zapytaniem i problemem dotyczącym Mercedesa E 200 NGT rocznik: 2008. Przy przebiegu ok.90 tys. autko zaczęło wariować. Kilka minut po włączeniu silnika automatycznie wyrzuca z gazu na benzynę, po kilku próbach przełączenia na gaz wszystko wróciło do normy. Po 2 tygodniach problem powrócił i już tak zostało. Po wizycie w Autoryzowanym serwisie Merca w Warszawie mechanicy stwierdzili ze do wymiany jest reduktor firmy Falcon. Moje pytania mam 3 . Pierwsze: Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? drugie: Czy jesteście w stanie polecić jakiegoś zdolnego fachowca w tej dziedzinie w Warszawie lub okolicach? i trzecie: Moze ktoś wie gdzie można dostać taki reduktor w rozsądnej cenie? (Mercedes krzyczy ok 4000 tys po zniżkach)
Pozdrawiam
tigercng
Moderator
Posty: 1363
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
Lokalizacja: W-wa

Post autor: tigercng »

Witam,

miałem taki regulator w mojej Zafirze, rocznik 2003, jeszcze miesiąc temu.
Falcon to nie jest zbyt trwały produkt, niestety. Do tego był umieszczony na stalowej płycie montażowej, a korpus regulatora jest aluminiowy. Wystarczyło trochę słonej wody spod kół, i korozja elektrochemiczna zrobiła swoje. W miejscu styku korpusu z płytą montażową są wżery na 2 mm głębokości, szczególnie wokoło mosiężnego korka od drugiego stopnia regulacji.
Dodatkowo korpus jest popękany w miejscach, gdzie są otwory. Wżery i pęknięcia powodowały przedostawanie się gazu na zewnątrz i do obwodu chłodzenia silnika.
Regulator nie nadawał się do żadnej regeneracji, ale wytrzymał prawie 8 lat.

Napisałem maila do firmy Sherex, producenta tych regulatorów w Danii z prośba o podanie ceny nowego. Podali 682 EUR, czyli ok 2700 zł brutto. Do tego trzeba doliczyć VAT + koszt przesyłki + brak gwarancji. Wyjdzie 3500 zł. Jeśli w ASO chcą 4000 zł, to ja raczej zdecydowałbym się na ASO. Ewentualnie możesz szukać używanego, ale NGT jest mało w Polsce, i możesz mieś problem ze znalezieniem takiego na szrocie. Mając na uwadze niską trwałość, to będzie loteria.

W końcu zastosowałem w zamian regulator Landi-Renzo, który jest montowany od połowy 2003 roku w Zafirach. Widocznie w Oplu dostrzegli ten problem z trwałością Falconów, i dlatego z nich zrezygnowali na rzecz L-R.

Jesteś z Warszawy, więc jeśli chcesz, abym się temu przyjrzał bliżej, daj znać na PW.

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez tigercng, łącznie zmieniany 4 razy.
Irek ngt
Posty: 0
Rejestracja: wt paź 26, 2010 04:06
CNG car: Mercedes E 200 NGT
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Irek ngt »

Dziękuje za bardzo wyczerpującą odpowiedz. Chyba jednak zdecyduje sie na ASO. Odezwe się w razie problemów.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
bartekk
Posty: 535
Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: bartekk »

Wybrałeś ASO ale tak czy inaczej polecam Ci spotkanie z Andrzejem.
Umów się z nim na spotkanie, warto. Mi Andrzej pomógł wiele razy bez potrzeby odwiedzania ASO.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mercedes-Benz”