Już wkrótce będę miał możliwość zaprezentowania Fanom CNG pierwszego (z informacji Mercedes-Benz A.G ) egzemplarza GLK przerobionego na Gaz Ziemny.
\
Samochód został już dostarczony przez Niemieckiego Dealera do punktu konwersji w Ostravie (|Czechy) gdzie zaczynają się prace nad butlami które zostaną specjalnie do niego wyprodukowane na nowej linii w Sosnowcu .
Po zrobieniu stelarzu pod zabudowę podjęte zostaną decyzje jakie parametry będą miały butle.Następnie zostaną wyprodukowane, dopuszczone przez Dozór zamontowane i wtedy dowiemy się jaki będzie miał zasięg ten Mercedes.
Wszystko za zgodą i pod osłoną Gwarancji Mercedes Benz.
Szkoda tylko że wszystko dzieje się w Czechach , gdyż u nas ani Mercedes ani TDT nie są przychylni takim projektom . (Może gdy i nas dosięgnie kryzys światowy - podjęte zostaną bardziej NORMALNE normy obowiązujące w innych rejonach EU
Wersja 3500 l , pakiet Sport , Panorama dach , cena 45 tyś EURO (194 tyś zł ) cena w Polsce : 270 tyś zł . Oczywiście cena zawiera już akcyzę CZ oraz podatek . Cóż ...no comments
Mercedes GLK
Mercedes GLK
Ostatnio zmieniony pn paź 31, 2011 20:10 przez rubik_70, łącznie zmieniany 1 raz.
Niech_MOC_będzie_Z_nami_Gazowcami_
- bartekk
- Posty: 535
- Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
- CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A ja napisze jaka jest specyfika polskich sprzedawców.
Nie ukrywam że znam tą historie bo w jakiś sposób też w niej uczestniczyłem wiec po kolei.
Otrzymałem od zaprzyjaźnionej osoby która pracuje w Milmecie zapytanie o możliwość zakupu samochodu MB na CNG w Polskiej sieci.
Dałem namiar na sprzedawce z Centrali (Warszawa) ten odesłał osobę zainteresowaną do sprzedawcy w swoim mieście, trochę szkoda że tak to się zaczęło bo to był początek wielkich problemów.
Jako że samochód miał być dla PREZESA to E klasa z fabryczną instalacją CNG z silnikiem 1.8 + kompresor to trochę za mało, no ale tutaj regionalny sprzedawca wynalazł E klase z fabryczną instalacją z silnikiem 3.0, jakie było moje wielkie zdziwienie jak się dowiedziałem od znajomego że już złożyli zamówienie i czekają na ten samochód, sprzedawca zapewniał nawet ich że demo załatwi na jazdę próbną. Dzwonie do Karola i pytam się go czy to możliwe że MB wypuścił E z silnikiem 3.0 NGT, Karol powiedział że nic o tym nie wie i to pewnie jakaś pomyłka, oczywiście w cały czas byłem w kontakcie z osobą która zamawiała ten samochód i informowałem go że coś tutaj nie gra, ale Mariusz powiedział że ma zapewnienia że to prawda.
No niestety prawda jest taka że Polscy sprzedawcy samochodów nie wiedzą kompletnie nic o swojej ofercie NGT, nie są prowadzone żadne szkolenia, oczywiście są od tej reguły wyjątki.
A my zamiast kupować samochody w polskiej dystrybucji lepiej wychodzimy na tym jak kupimy je na zachodzie.
Jak ktoś nie wierzy o czym ja piszę to proszę iść do polskiego sprzedawcy w salonie i popyta się o CNG (szczególnie polecam FIAT oraz Opel oraz MB)
Ja ostatnio byłem w salonie Fiata i miałem przyjemność rozmawiać z kierowniczką salonu, na moje pytanie o wycenę powiedziała że nie mają czegoś takiego jak CNG ale poprosiłem żeby dokładnie sprawdziła bo jest w ich cenniku na stronie a ona czy to ma być PB czy ON?
Ale nic się nie martwcie jest w Polsce kilku przeszkolonych sprzedawców którzy wiedzą co to CNG a i Europa Zachodnia stoi przed nami otwarta, można tam kupić znacznie taniej samochód CNG.
Nie ukrywam że znam tą historie bo w jakiś sposób też w niej uczestniczyłem wiec po kolei.
Otrzymałem od zaprzyjaźnionej osoby która pracuje w Milmecie zapytanie o możliwość zakupu samochodu MB na CNG w Polskiej sieci.
Dałem namiar na sprzedawce z Centrali (Warszawa) ten odesłał osobę zainteresowaną do sprzedawcy w swoim mieście, trochę szkoda że tak to się zaczęło bo to był początek wielkich problemów.
Jako że samochód miał być dla PREZESA to E klasa z fabryczną instalacją CNG z silnikiem 1.8 + kompresor to trochę za mało, no ale tutaj regionalny sprzedawca wynalazł E klase z fabryczną instalacją z silnikiem 3.0, jakie było moje wielkie zdziwienie jak się dowiedziałem od znajomego że już złożyli zamówienie i czekają na ten samochód, sprzedawca zapewniał nawet ich że demo załatwi na jazdę próbną. Dzwonie do Karola i pytam się go czy to możliwe że MB wypuścił E z silnikiem 3.0 NGT, Karol powiedział że nic o tym nie wie i to pewnie jakaś pomyłka, oczywiście w cały czas byłem w kontakcie z osobą która zamawiała ten samochód i informowałem go że coś tutaj nie gra, ale Mariusz powiedział że ma zapewnienia że to prawda.
No niestety prawda jest taka że Polscy sprzedawcy samochodów nie wiedzą kompletnie nic o swojej ofercie NGT, nie są prowadzone żadne szkolenia, oczywiście są od tej reguły wyjątki.
A my zamiast kupować samochody w polskiej dystrybucji lepiej wychodzimy na tym jak kupimy je na zachodzie.
Jak ktoś nie wierzy o czym ja piszę to proszę iść do polskiego sprzedawcy w salonie i popyta się o CNG (szczególnie polecam FIAT oraz Opel oraz MB)
Ja ostatnio byłem w salonie Fiata i miałem przyjemność rozmawiać z kierowniczką salonu, na moje pytanie o wycenę powiedziała że nie mają czegoś takiego jak CNG ale poprosiłem żeby dokładnie sprawdziła bo jest w ich cenniku na stronie a ona czy to ma być PB czy ON?
Ale nic się nie martwcie jest w Polsce kilku przeszkolonych sprzedawców którzy wiedzą co to CNG a i Europa Zachodnia stoi przed nami otwarta, można tam kupić znacznie taniej samochód CNG.
Witajcie!
Czy wiadomo jaka jest dalsza część tej historii ? Czy Czesi zrobili konwersję ? Czy użytkownik zadowolony ?
Pytam, bo jestem sam zainteresowany zakupem Mercedesa, ale z nieco większym silnikiem niż ten NGT który jest w ofercie salonowej. Nie wiem które silniki jak działają, czy użytkownicy są zadowoleni ?
Pozdrawiam, Lukasz
Czy wiadomo jaka jest dalsza część tej historii ? Czy Czesi zrobili konwersję ? Czy użytkownik zadowolony ?
Pytam, bo jestem sam zainteresowany zakupem Mercedesa, ale z nieco większym silnikiem niż ten NGT który jest w ofercie salonowej. Nie wiem które silniki jak działają, czy użytkownicy są zadowoleni ?
Pozdrawiam, Lukasz
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
Z fabrycznego NGT będziesz bardziej zadowolony, niż z jakiegokolwiek innego przerabianego Mercedesa.
Ta prosta prawda jest znana każdemu użytkownikowi samochodu z fabryczną instalacją CNG.
Przerabianie samochodów benzynowych/diesli na CNG zostawmy tym, którzy powyższej prawdy nie znają
Ta prosta prawda jest znana każdemu użytkownikowi samochodu z fabryczną instalacją CNG.
Przerabianie samochodów benzynowych/diesli na CNG zostawmy tym, którzy powyższej prawdy nie znają
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez tigercng, łącznie zmieniany 5 razy.
Spodziewałem się takiej odpowiedzi. Niestety jak już wcześniej zauważyłeś poziom wyszkolenia sprzedawców w salonach jest mizerny. W Toruniu handlowiec mi początkowo proponował w salonie mercedesa w klasie S, z silnikiem 2,8 220 KM ... ale ponieważ niedługo ma być zmiana modelu, chwilowo jest niedostępny w ich ofercie
Próbowałem poszukać w PL E klasy NGT do jazdy testowej ... niestety ... salony z Bydgoszczy i z Torunia nie raczyły nawet odpisać na maila.
I jak tu potem jechać takim autem na przegląd ?
Próbowałem poszukać w PL E klasy NGT do jazdy testowej ... niestety ... salony z Bydgoszczy i z Torunia nie raczyły nawet odpisać na maila.
I jak tu potem jechać takim autem na przegląd ?
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
Napisz PW do Bartka, poda Ci właściwą osobę z MB z którą powinieneś rozmawiać.sunseeker pisze:Próbowałem poszukać w PL E klasy NGT do jazdy testowej ... niestety ... salony z Bydgoszczy i z Torunia nie raczyły nawet odpisać na maila.
I jak tu potem jechać takim autem na przegląd ?
Co do przeglądu to z pewnością jest mniej kłopotliwy dla instalacji fabrycznych.