Stacja CNG - Gdynia, ul. Hutnicza (ZLIKWIDOWANA)
-
- Administrator
- Posty: 1583
- Rejestracja: śr lip 18, 2007 11:10
- Lokalizacja: Radom
W tym tygodniu wprowadzono w Mapach Google usługę Street View. Można teraz obejrzeć, jak wygląda stacja widziana z ul. Hutniczej.
Mapkę z widokiem 360 stopni znajdziecie tutaj
Mapkę z widokiem 360 stopni znajdziecie tutaj
Karol Wieczorek
Chetnie sie pod tym podpisze, jesli bedzie inicjatywa grupowa.
Ciekaw jestem ilu uzytkownikow CNG zaglada tu z Trójmiasta?
PSOG to normalnie jaja sobie robi.
Ciekaw jestem ilu uzytkownikow CNG zaglada tu z Trójmiasta?
PSOG to normalnie jaja sobie robi.
misiuq pisze:Drodzy użytkownicy CNG wiecie do kogo z PSOG wysłać pismo/reklamacje w sprawie uszkodzonego kompresora na stacji przy ul. Hutniczej? Znając opieszałość gazowni naprawa kompresora może długo potrwać i może się skrzykniemy i zaczniemy wysyłać do gazowni monity w tej sprawie??? Pozdrawiam
- bartekk
- Posty: 535
- Rejestracja: pn sty 21, 2008 20:03
- CNG car: Lancia Ypsilon EcoChic Natural
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
W tym rejonie Polski za CNG odpowiada Dyrektor który ma gdzieś użytkowników indywidualnych, jego działania polegają na:
- zamknięciu jedynej stacji w Gdańsku
- zamknięciu jedynej stacji w Bydgoszczy
- zamknięciu jedynej stacji w Olsztynie
A naprawy na Hutniczej pod jego zarządami trwają około 2 miesiące!
Co wy chcecie pisać i do kogo? Odpowiem Wam ich rzecznik że ze względu na coś tam będzie tak albo tak i że z punktu ekonomicznego jest to nieopłacalne, bełkot rzecznika prasowego.
Niestety bardzo Wam współczuje że Wasza stacja jest zarządzana przez Pana Grzegorza dla którego nigdy nie liczył się indywidualny użytkownik CNG który codziennie może tankować 20m3. Możecie standardowo poczekać aż pójdzie na emeryturę, chociaż to jeszcze trochę potrwa, może szybciej zmieni prace i na jego miejscu pojawi się ktoś kto ma lepsze nastawienie do klientów.
Tak czy inaczej jest to patowa sytuacja nad która my też ubolewamy.
Ostatnio nawet wymyśliliśmy że nasz portal przyzna nagrody dla ludzi którzy promują i angażują się w rozwój CNG oraz jedna zostanie przyznana jedna SUPER NAGRODA za PSUCIE RYNKU CNG w POLSCE którą przyznamy Panu Grzegorzowi!
- zamknięciu jedynej stacji w Gdańsku
- zamknięciu jedynej stacji w Bydgoszczy
- zamknięciu jedynej stacji w Olsztynie
A naprawy na Hutniczej pod jego zarządami trwają około 2 miesiące!
Co wy chcecie pisać i do kogo? Odpowiem Wam ich rzecznik że ze względu na coś tam będzie tak albo tak i że z punktu ekonomicznego jest to nieopłacalne, bełkot rzecznika prasowego.
Niestety bardzo Wam współczuje że Wasza stacja jest zarządzana przez Pana Grzegorza dla którego nigdy nie liczył się indywidualny użytkownik CNG który codziennie może tankować 20m3. Możecie standardowo poczekać aż pójdzie na emeryturę, chociaż to jeszcze trochę potrwa, może szybciej zmieni prace i na jego miejscu pojawi się ktoś kto ma lepsze nastawienie do klientów.
Tak czy inaczej jest to patowa sytuacja nad która my też ubolewamy.
Ostatnio nawet wymyśliliśmy że nasz portal przyzna nagrody dla ludzi którzy promują i angażują się w rozwój CNG oraz jedna zostanie przyznana jedna SUPER NAGRODA za PSUCIE RYNKU CNG w POLSCE którą przyznamy Panu Grzegorzowi!
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
nie jest specjalną tajemnicą, że w PGNiGu pracują osoby szczerze oddane promocji tego nowoczesnego paliwa, firma wydaje też sporo kasy na promocję CNG wśród Klientów. Słusznie, bo Klienci inwestujący w samochody zasilane CNG muszą mieć zaufanie do dostawcy paliwa, czyli PGNiGu.
Wymienię tylko p. Ryszarda Michałowskiego.
Niestety, pracują tam też zwyczajni szkodnicy, którzy swoją "działalnością" marnują czas kolegów i pieniadze własnej firmy włożone w tę promocję. Ich działanie niszczy rynek CNG, a Klienci tracą zaufanie do PGNiGu. Do tych właśnie szkodników należy wspomniany dyrektor G.D.
Nad tym wszystkim unosi się duch zarządu PGNiGu, jakby nieobecny i niedostrzegający tej sprzeczności. Szkoda...
Wymienię tylko p. Ryszarda Michałowskiego.
Niestety, pracują tam też zwyczajni szkodnicy, którzy swoją "działalnością" marnują czas kolegów i pieniadze własnej firmy włożone w tę promocję. Ich działanie niszczy rynek CNG, a Klienci tracą zaufanie do PGNiGu. Do tych właśnie szkodników należy wspomniany dyrektor G.D.
Nad tym wszystkim unosi się duch zarządu PGNiGu, jakby nieobecny i niedostrzegający tej sprzeczności. Szkoda...
Ostatnio zmieniony czw sty 01, 1970 02:00 przez tigercng, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Posty: 175
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 08:26
- CNG car: Fiat Multipla BiPower 1,6
- Lokalizacja: Olsztyn
Zgadzam się z kolegami , przedmówcami , prawda jest brutalna i przykra . Cały teren Kujawko Pomorski i Warmii i Mazur , cierpi ze względu na jakieś niejasne rozgrywki pomiędzy spółkami grypy PGNIG-e. Dyrekcji POOG , po prostu nie chce się zajmować tematem CNG , traktują to jak fanaberię pasjonatów , nigdy nie mieli jasnego pomysłu na jego promowanie i oczekiwali cudów. Siedzą i grzeją stołki , dbając o swoje wynagrodzenie , premie nagrody , swoje działania maskują "oczekiwaniami udziałowców" , zapominając o społecznych potrzebach i oczekiwaniach i własnej zadeklarowanej misji. Prawdopodobnie z tytułu oszczędności jakie przyniosło odcięcie klientów od stacji w Olsztynie i Bydgoszczy , wypłacą sobie jako wakacyjną premię. Oczywiście ,Pani rzecznik POOG , przemiła Pani Izabela będzie udowadniać ,że robiono analizy , statystyki i badania i że to w ich wyniku zamknięto stację , lecz niestety kłóci się to z faktem ,że rynek się rozwijał i doskonale rokował na przyszłość.Szkoda tylko ,że nie przyznają się do tego ,że nie chcieli inwestować w ten temat i znaleźli genialny w prostocie sposób na rozwiązanie swojego problemu . Gdyż z drugiej strony mamy PSG , które tankowało swoje auta na stacjach POOG i okazało się idealnym kozłem ofiarnym , gdyż z tytułu przepisów gazowych po prostu nie może sprzedawać na gazu . Z perspektywy czasu , patrząc na cały ten temat , człowiek zdaje sobie sprawę , że za tymi pełnymi sprzeczności operacjami stoją ludzie , dyrekcja POOG i PSG . To ludzie , którym w momencie zamykania stacji ,brak było odwagi by podpisać się pod informacją o odcięciu klientów od możliwości tankowania. To ludzie którzy pomimo tego ,że CNG jest świetnie rokującym paliwem przyszłości , które swoimi cechami samo się reklamuje najlepiej , nie potrafili go wypromować . Gdy trzeba było zainwestować w stacje , postanowili ją zamknąć . To ludzie ,którzy powołują się na ekonomiczne fakty i oczekiwania inwestorów , jednocześnie ignorując podstawowe zasady ekonomi.
Dlaczego wszędzie CNG się opłaca a u nas nie ???
Odpowiedz jest prosta , wszystko zależy od ludzi którzy tworzą klimat do rozwoju CNG , a w Polsce dzięki takim dyrekcją POOG czy PSG , czy nawet zajmującym się wyłącznie sobą zarządowi PGNIG-e , nadgorliwemu Ministerstwu Infrastruktury i TDT no i całemu mało rozgarniętemu rządowi , mamy to co mamy . Mamy bezbronny ciemnogród , który bez większych problemów zostanie pochłonięty i opanowany przez Niemiecko-Rosyjskie Konsorcja , które wiedzą gdzie i jak tworzyć rynek i kierują się prawdziwą ekonomią , a nie tą wykładaną w 70 latach na niedzielnych uniwersytetach Marksizmu i Leninizmu
Dlaczego wszędzie CNG się opłaca a u nas nie ???
Odpowiedz jest prosta , wszystko zależy od ludzi którzy tworzą klimat do rozwoju CNG , a w Polsce dzięki takim dyrekcją POOG czy PSG , czy nawet zajmującym się wyłącznie sobą zarządowi PGNIG-e , nadgorliwemu Ministerstwu Infrastruktury i TDT no i całemu mało rozgarniętemu rządowi , mamy to co mamy . Mamy bezbronny ciemnogród , który bez większych problemów zostanie pochłonięty i opanowany przez Niemiecko-Rosyjskie Konsorcja , które wiedzą gdzie i jak tworzyć rynek i kierują się prawdziwą ekonomią , a nie tą wykładaną w 70 latach na niedzielnych uniwersytetach Marksizmu i Leninizmu
u nas lepiej
Współczuję wszystkim użytkownikom borykających się z biurokracją na Mazurach czy Pomorzu, którzy nie mogą rozkoszować się tanim paliwem, u nas w lubelskim tak jak niedawno było to w newsach wszystko idzie w odwrotnym kierunku, sprzedaż na stacji w Lublinie rośnie z miesiąca na miesiąc (ostatnio nawet padł rekord dziennego zużycia gazu na tej stacji) mają powstać następne stacje a ostatnio widziałem jak na stacje podjechał Skodą Octavią po konwersji na CNG sam prezes lubelskiego PGNIG-u !!! .... no oczywiście miał kierowcę ale prezes był
-
- Posty: 175
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 08:26
- CNG car: Fiat Multipla BiPower 1,6
- Lokalizacja: Olsztyn
No cóż , takie życie , tak jak mówiłem w PGNIG-e też pracują tylko ludzie ... i jak to bywa gdy można było stanąć w kolejce po rozum , ludzie z pomorskiego kierownictwa postanowili wykorzystać okazję i stanęli w kolejce po chciwość z dodatkową dokładką lenistwa. I dziś , ich działania cechuję jakieś bardzo osobiste podejście do tematu i w nosie mają interes ogółu i dobro spółki PGNIG i skarbu państwa , problem w tym ,że może kiedyś przyjdzie czas i "inwestorzy" zorientują się że , to nie stacje były nie rentowne a największe straty spółce przynoszą zatrudnieni w niej dyrektorzy.
Ja to mam taką propozycję przy widmie zamknięcia następnej stacji- uzytkownicy samochodów CNG z pomorskiego piowinni się skrzyknąć i złozyć pozew zbiorowy przeciwko Panstwu polskiemu- kupili samochody z taka instalacją, ponieważ głosno się mówiło o ekologi i zwiazanych z tym oszczędnościach i korzyściach dla środowiska, Państwo polskie nie wywiązało się -dopusciło do rozwoju rynku CNG a nie zapewnilo możliwości zatankowania- co administrator na to może to by kogoś w końcu w tym kraju ruszyło. W grupie jest siła, pojedyńczy klient nic nie zdziałaAdamBialas pisze:No cóż , takie życie , tak jak mówiłem w PGNIG-e też pracują tylko ludzie ... i jak to bywa gdy można było stanąć w kolejce po rozum , ludzie z pomorskiego kierownictwa postanowili wykorzystać okazję i stanęli w kolejce po chciwość z dodatkową dokładką lenistwa. I dziś , ich działania cechuję jakieś bardzo osobiste podejście do tematu i w nosie mają interes ogółu i dobro spółki PGNIG i skarbu państwa , problem w tym ,że może kiedyś przyjdzie czas i "inwestorzy" zorientują się że , to nie stacje były nie rentowne a największe straty spółce przynoszą zatrudnieni w niej dyrektorzy.
Ewa
Zapraszam na moją stronę
http://rezerwacje.ewapoleca.com.pl
http://rezerwacje.ewapoleca.com.pl