Touran 1T3 1.4 TSI EcoFuel PROBLEM

Problemy techniczne i pytania związane z eksploatacją samochodów
karolek_ust
Posty: 2
Rejestracja: pt paź 06, 2017 20:39
CNG car: Touran 1T3

Touran 1T3 1.4 TSI EcoFuel PROBLEM

Post autor: karolek_ust »

Panowie mam problem z moim 1T3 1.4 TSI EcoFuel 150KM kod silnika CDGA . Auto kuleje i przełącza na PB pod razu są dwa kody błędów:

SAE P3361 :20 Naped na gaz Rozpoznane nieregularne zapłony Lamp OFF sporadyczny
SAE P3363 :20 Naped na gaz, cylinder 2 Rozpoznane nieregularne zapłony Lamp OFF sporadyczny
Strona

Podmiana cewki nic nie zmienia , podmiana wtrysku CNG też nie , zmiana świec też nic , co może być powodem? Napięcie na wtyczce wtrysków takie samo jak na każdym .
tigercng
Moderator
Posty: 1363
Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
Lokalizacja: W-wa

Re: Touran 1T3 1.4 TSI EcoFuel PROBLEM

Post autor: tigercng »

A regulator ciśnienia? Ktoś opisywał wymianę na nowszy model.
karolek_ust
Posty: 2
Rejestracja: pt paź 06, 2017 20:39
CNG car: Touran 1T3

Re: Touran 1T3 1.4 TSI EcoFuel PROBLEM

Post autor: karolek_ust »

ja mam tsi a nie 2.0 cng
ciemny1661
Posty: 4
Rejestracja: pt sie 25, 2017 09:58
CNG car: VW Passat B7 1.4 Ecofuel

Re: Touran 1T3 1.4 TSI EcoFuel PROBLEM

Post autor: ciemny1661 »

Witam, miałem podobny problem w swoim Passacie 1,4 tsi ecofuel. Auto przechodziło z gazu na tryb awaryjny i przełączało na benzynę. Zdarzało się, że auto odpalało na benzynie i po jakimś czasie przełączało się na gaz. Przyczyną okazała się sonda lambda pierwszego rzędu, przed katalizatorem - komputer nie wyrzucał błędu! Niech jakiś elektromechanik podłączy Twój samochód pod komputer i sprawdzi napięcie na sondzie, o ile dobrze pamiętam, powinno wynieść około 5V. Po wymianie sondy nie powinieneś mieć już problemów z wypadaniem zapłonów, jeśli jednak silnik dalej nie będzie równo pracował, proponuję sprawdzić ciśnienie na pompie oleju. Ciśnienie oleju napędza wariator (nastawnik faz rozrządu). Jaki masz przebieg u siebie w aucie i czy wymieniałeś już rozrząd? Wracając do sondy, nie kupuj zamiennika boscha za 480zł, ja tak zrobiłem i po 6 miesiącach sonda była do wyrzucenia. Lepiej kupić oryginał w ASO (koszt ok 900zł) i mieć spokój na dłuższy czas. Pozdrawiam.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy w użytkowaniu CNG”