Korozja punktowa butli CNG a TDT

Problemy techniczne i pytania związane z eksploatacją samochodów
pawel1812
Posty: 113
Rejestracja: pn sty 03, 2011 02:11
CNG car: Multipla Bipower 1.6 16V 2000r
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Korozja punktowa butli CNG a TDT

Post autor: pawel1812 »

Witam
Problem jak w temacie, samodzielny przegląd antykorozyjny (zaprawki na podwoziu, łatanie dziur, zdjęcie osłon butli) przed zimą ujawnił ogniska korozji na butlach. Nie jest to korozja powierzchniowa, są już wżery. Zastanawiam się, co z tym zrobi TDT podczas rewizji zewnętrznej za rok - butle mają próbę ciśnieniową zrobioną.
Czy korozja i w jakim stopniu spowoduje, że nie zostaną one dopuszczone? Jak oni to rozumieją? Czy piaskować ogniska i robić zaprawki? Jak się na nie zapatruje TDT? Jakie są dopuszczalne ubytki? Czy trzeba po woli szukać innych butli tak, aby były na wypadek odrzucenia ich przez TDT? Choć w sumie w garażu mam dużo miejsca...
Miał ktoś już styczność z korozją butli i TDT?
ODPOWIEDZ

Wróć do „Problemy w użytkowaniu CNG”