Zafira zgasla nie odpala
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
Zafira zgasla nie odpala
Witam!
Mechanik stwierdzil ze to pompa paliwowa.
Ile kosztuje orginalna?
Mechanik stwierdzil ze to pompa paliwowa.
Ile kosztuje orginalna?
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
Bieganek pisze:Koszt pompy to od 150 (zamiennik) do 500 (oryginał). Plus robocizna, a że dostęp tylko od dołu, może to być kilkaset zł.
Moze jakies zdjecia.Oczywiscie pompy.
Mechanik mowi ze trudno dostepna pompa.!!!!!!!!!!!!!
mam mu wierzyc???????????????
Teraz mowi ze okolo 1000zł.Zrezygnowac?????
-
- Posty: 111
- Rejestracja: sob cze 04, 2011 13:23
- CNG car: Zafira 1.6 Monovalent Plus 2002
- Lokalizacja: Poznań
A i tu Ci nie pomogę. U mnie była inna pompa, niż wynikało z katalogu części. Zdjęć nie mam, starą wywaliłem. Trza otworzyć i zobaczyć, co siedzi. Jednak z dostaniem nowej problemu nie było żadnego.
Jednego masz mechanika? Popytaj gdzie indziej, zestaw naprawczy do pompy Boscha masz za 300 zł, robocizna na pewno nie jest warta 700...
Jednego masz mechanika? Popytaj gdzie indziej, zestaw naprawczy do pompy Boscha masz za 300 zł, robocizna na pewno nie jest warta 700...
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2012 16:28 przez Bieganek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
Dzwonilem ma pompe za 400zl.Chwala jutro mam dzwonic o12 czy moja ulubiona Zafira gotowa.(auto nigdy mnie nie zawiodlo dlatego padla kolo domu)szczescie moze fukx ale tak jest.Mechanik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Moze ktos sie nie zgodzi jeden pomoze drugi zaszkodzi.Mniej wiecej jak z lekarzem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dlatego niech jeden sie uczy a nie dziesieciu i w tym PROFESOR.OK OPERACJA SIE UDALA A PACJET ZMARL>
Napisze jak zrobi.Kasa malo istotna jak kogos sie kocha.Abym mogl spokojnie jezdzic jak zawsze zeby nic nie uszkodzili wiecej.
Napiszej co dalej ale jutro.
Pozdrawiam ciesze sie ze jestescie.l
Moze ktos sie nie zgodzi jeden pomoze drugi zaszkodzi.Mniej wiecej jak z lekarzem!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dlatego niech jeden sie uczy a nie dziesieciu i w tym PROFESOR.OK OPERACJA SIE UDALA A PACJET ZMARL>
Napisze jak zrobi.Kasa malo istotna jak kogos sie kocha.Abym mogl spokojnie jezdzic jak zawsze zeby nic nie uszkodzili wiecej.
Napiszej co dalej ale jutro.
Pozdrawiam ciesze sie ze jestescie.l
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
-
- Posty: 111
- Rejestracja: sob cze 04, 2011 13:23
- CNG car: Zafira 1.6 Monovalent Plus 2002
- Lokalizacja: Poznań
Mało danych o awarii... Przede wszystkim - czy kontrolka błędu pali się (ikonka z kluczem)? Jakie objawy? Zimne auto zapala, czy nie? Objawy te same na Pb i na gazie?
Jeśli są - czy obroty wzrastają liniowo, czy są zwiechy? Czy jest odczuwalny spadek mocy?
Jak dokładnie wygląda gaśnięcie (jak odcięcie paliwa - czyli moc tracimy liniowo, czy gwałtowny spadek obrotów)?
Milion może być przyczyn, niestety...
Jeśli są - czy obroty wzrastają liniowo, czy są zwiechy? Czy jest odczuwalny spadek mocy?
Jak dokładnie wygląda gaśnięcie (jak odcięcie paliwa - czyli moc tracimy liniowo, czy gwałtowny spadek obrotów)?
Milion może być przyczyn, niestety...
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
-
- Posty: 111
- Rejestracja: sob cze 04, 2011 13:23
- CNG car: Zafira 1.6 Monovalent Plus 2002
- Lokalizacja: Poznań
Czy kontrolka błędu zapala się podczas jazdy/pracy silnika? Jeśli tak, to znaczy, że komp zarejestrował błąd. Wyjścia dwa - podłączyć się z kompem i zczytać błędy LUB błędy wypedałować.
Jak?
0) przygotowujemy coś do pisania, kartkę lub asystenta z tymiż
1) wchodzimy do auta
2) zamykamy drzwi
3) pedały hamulca i gazu do dna (równocześnie)
4) przekręcamy kluczyk na pozycje II (nie zapalamy silnika!!)
Ikonka zaczyna migać - liczymy błyski, będą w grupach oddzielonych nieco dłuższą przerwą. 10 błysków oznacza '0', 1 błysk - '1' itd.
Po czterech 'grupach' - cyfrach jest dłuższa przerwa i leci następny kod. Albo nic nie leci, to znaczy, że błąd jest jeden.
Zapisane kody wrzucamy na grupę lub sprawdzamy, np. tu.
A poza tym przede wszystkim pytanie: czy problem występuje podczas jazdy na benzynie?
Bo pisałeś, że przełączyłeś na gaz. A zapal na benzynie i przejedź się tylko na benzynie.
Jak?
0) przygotowujemy coś do pisania, kartkę lub asystenta z tymiż
1) wchodzimy do auta
2) zamykamy drzwi
3) pedały hamulca i gazu do dna (równocześnie)
4) przekręcamy kluczyk na pozycje II (nie zapalamy silnika!!)
Ikonka zaczyna migać - liczymy błyski, będą w grupach oddzielonych nieco dłuższą przerwą. 10 błysków oznacza '0', 1 błysk - '1' itd.
Po czterech 'grupach' - cyfrach jest dłuższa przerwa i leci następny kod. Albo nic nie leci, to znaczy, że błąd jest jeden.
Zapisane kody wrzucamy na grupę lub sprawdzamy, np. tu.
A poza tym przede wszystkim pytanie: czy problem występuje podczas jazdy na benzynie?
Bo pisałeś, że przełączyłeś na gaz. A zapal na benzynie i przejedź się tylko na benzynie.
Ostatnio zmieniony sob cze 16, 2012 23:28 przez Bieganek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
Nie moglem juz odpalic ani na bezynie ani na gazie.Jak jechalem to zadna kontrolka sie nie pali ani nie zapala.Nie posiadam komputera pokladowego.Podpatrzylem bo mechanik podpiol komputer zapisal na kartce ( 1241 ).Wiec samochod zostal u niego.Jeszcze jedno zanim to sie stalo gdy odpalalem samochod bylo slyszalne uderzenie wlasnie tam gdzie znajduja sie butle.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
DZS MECHANIK STWIERDZIL ZE TO STEROWNIK SILNIKA MOZLIWE?????????RANO ODPALIL SAMOCHOD BEZ PROBLEMOW ZGASL PO 30MIN.sTEROWNIK wysyla do Poznania.Bieganek pisze:Czy kontrolka błędu zapala się podczas jazdy/pracy silnika? Jeśli tak, to znaczy, że komp zarejestrował błąd. Wyjścia dwa - podłączyć się z kompem i zczytać błędy LUB błędy wypedałować.
Jak?
0) przygotowujemy coś do pisania, kartkę lub asystenta z tymiż
1) wchodzimy do auta
2) zamykamy drzwi
3) pedały hamulca i gazu do dna (równocześnie)
4) przekręcamy kluczyk na pozycje II (nie zapalamy silnika!!)
Ikonka zaczyna migać - liczymy błyski, będą w grupach oddzielonych nieco dłuższą przerwą. 10 błysków oznacza '0', 1 błysk - '1' itd.
Po czterech 'grupach' - cyfrach jest dłuższa przerwa i leci następny kod. Albo nic nie leci, to znaczy, że błąd jest jeden.
Zapisane kody wrzucamy na grupę lub sprawdzamy, np. tu.
A poza tym przede wszystkim pytanie: czy problem występuje podczas jazdy na benzynie?
Bo pisałeś, że przełączyłeś na gaz. A zapal na benzynie i przejedź się tylko na benzynie.
Ostatnio zmieniony śr cze 20, 2012 01:36 przez Tomek-Tomek, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 59
- Rejestracja: śr cze 13, 2012 20:17
- CNG car: Zafira CNG 1.6 .04r
- Lokalizacja: Ustka
Re:
Tomek-Tomek pisze:DZS MECHANIK STWIERDZIL ZE TO STEROWNIK SILNIKA MOZLIWE?????????RANO ODPALIL SAMOCHOD BEZ PROBLEMOW ZGASL PO 30MIN.sTEROWNIK wysyla do Poznania.Bieganek pisze:Czy kontrolka błędu zapala się podczas jazdy/pracy silnika? Jeśli tak, to znaczy, że komp zarejestrował błąd. Wyjścia dwa - podłączyć się z kompem i zczytać błędy LUB błędy wypedałować.
Jak?
0) przygotowujemy coś do pisania, kartkę lub asystenta z tymiż
1) wchodzimy do auta
2) zamykamy drzwi
3) pedały hamulca i gazu do dna (równocześnie)
4) przekręcamy kluczyk na pozycje II (nie zapalamy silnika!!)
Ikonka zaczyna migać - liczymy błyski, będą w grupach oddzielonych nieco dłuższą przerwą. 10 błysków oznacza '0', 1 błysk - '1' itd.
Po czterech 'grupach' - cyfrach jest dłuższa przerwa i leci następny kod. Albo nic nie leci, to znaczy, że błąd jest jeden.
Zapisane kody wrzucamy na grupę lub sprawdzamy, np. tu.
A poza tym przede wszystkim pytanie: czy problem występuje podczas jazdy na benzynie?
Bo pisałeś, że przełączyłeś na gaz. A zapal na benzynie i przejedź się tylko na benzynie.