Co o tym sądzicie?

Doświadczenia z eksploatacji przydomowych stacji CNG.
zibio76
Posty: 88
Rejestracja: ndz mar 09, 2008 22:20
CNG car: brak
Lokalizacja: lubelskie

Co o tym sądzicie?

Post autor: zibio76 »

Awatar użytkownika
supermajku
Posty: 137
Rejestracja: pt gru 24, 2010 22:54
CNG car: swift 4x4 mk2 lpg
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: supermajku »

widzę, że to Wrocław. chyba pojadę zobaczyć co to.
Po1 primo czy to jest po prostu bezpieczne?
po2 sekundo czy wirnik jest antyelektrostatyczny :?: :!:
po3 tretto czy owy elastyczny łącznik gumowy też jest antyelektrostatyczny?
po4 trochę to dziwne chłodzenie drugim silnikiem
po5 200 atmosfer jak na warunki domowe...może być
po6 czy silnik jest nie iskrzący?(nie iskrzący komutator)
obliczając 4200 Watt w sumie hm... 4,2 kW x 0.33gr kW/h ~1,39 za godzine pracy urządzenia

Zestawienie oznaczeń kodu IP:

Pierwsza cyfra – odporność na pył, kurz i inne ciała stałe

0 – Brak ochrony
1 – Ochrona przed obiektami większymi niż 50mm
2 – Ochrona przed obiektami większymi niż 12mm
3 – Ochrona przed obiektami większymi niż 2.5mm
4 – Ochrona przed obiektami większymi niż 1.0mm
5 – Ochrona przed pyłem
6 – Urządzenia pyłoszczelne

Druga cyfra – ochrona przed wodą

0 – Brak ochrony
1 – Ochrona przed kapiącą wodą
2 – Ochrona przed wodą kapiącą pod kątem maksymalnie 15 stopni
3 – Ochrona przed opryskiwaniem wodą pod kątem maksymalnie 60 stopni
4 – Ochrona przed ochlapywaniem wodą
5 – Ochrona przed polewaniem strumieniami wody
6 – Ochrona przed polewaniem strumieniami wody pod dużym ciśnieniem
7 – Ochrona przed zanurzaniem w wodzie
8 – Ochrona przed stałym i długotrwałym zanurzaniem w wodzie
9 – Ochrona przed stałym i długotrwałym zanurzaniem w wodzie, nawet pod dużym ciśnieniem

Urządzenia stosowane w przemyśle powinny odpowiadać normom:

IP54
IP65
IP67 (Casio DT-X8)
źródło: http://www.pwsk.pl/normy-szczelnosci-ip54-ip64/

znalazłem coś na temat owej sprężarki: http://morus147.szczecin.pl/?p=products ... -20-mpa-!-! "na oponie" hahhaha

wogóle to jest na sprężarce z... czołgu wiele nawet filmików jest w necie pod hasłem ak 150
Ostatnio zmieniony ndz gru 11, 2011 18:35 przez supermajku, łącznie zmieniany 2 razy.
Lepiej zredukować, niż później żałować.
Bendzi
Posty: 61
Rejestracja: śr lis 05, 2008 18:33
CNG car: Peugeot 206 1,6
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bendzi »

po6 czy silnik jest nie iskrzący?(nie iskrzący komutator)
Najprawdopodobniej jest to silnik 3 fazowy klatkowy, czyli bezkomutatorowy.
PEUGEOT 206 1,6 CNG
pawel1812
Posty: 113
Rejestracja: pn sty 03, 2011 02:11
CNG car: Multipla Bipower 1.6 16V 2000r
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: pawel1812 »

Sprężarka ta nie posiada węża ze złączem NGV1 a jego zakup może nie być tani. Domowym sposobem trudnony było zrobić szczelne połączenie z króćcem tankowania na 200 atm.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Przydomowe stacje CNG”