Czy to moga byc prawidlowe numery butli CNG w Multipli z 2002r?:
028250-162
028250-132
028254-089
Numery te sa napisane flamastrem na butlach.
Oryginalne numery wybite na butlach sa trudne do odczytania, poniewaz butle sa tak ustawione ze numery sa na ich gornej powierzchni. Bedac pod autem trudno sie do nich dostac, a gdybym dostal sie przez otwor rewizyjny od gory to zczytalbym jedynie napisy z pierwszej butli (otwor jest maly i zlokalizowany nad jedna butla).
Multipla BiPower - numery seryjne butli CNG
-
- Posty: 175
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 08:26
- CNG car: Fiat Multipla BiPower 1,6
- Lokalizacja: Olsztyn
-
- Posty: 175
- Rejestracja: pn kwie 11, 2011 08:26
- CNG car: Fiat Multipla BiPower 1,6
- Lokalizacja: Olsztyn
Kwity z Bielska są po 50 zł od butli , więc przygotuj 150 zł Kiedyś były za darmo , no ale co zrobić , w tym samym momencie kiedy GM wymienia stare butle w ramach akcji serwisowej , Fiat za 2 lub 3 wydrukowane papierki liczy sobie po 50 zyla. Co więcej to są kwity z Fabera , które oni dostają za friko , no ale nie ma to jak zrobić coś z niczego , jak to mówią "Polak potrafi " bo wszędzie indziej te kwity są za "jeden uśmiech " .
-
- Posty: 113
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 02:11
- CNG car: Multipla Bipower 1.6 16V 2000r
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Jeśli załatwiasz legalizację w Agrotrak w Krakowie, to prawdopodobnie bez zamawiania z Fiata będą oni mieć potrzebne dokumenty butli i się wszystkim zajmą. Przynajmniej mieli do moich butli.
Ostatnio zmieniony śr maja 16, 2012 21:31 przez pawel1812, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lis 21, 2011 16:42
- CNG car: Multipla BiPower 1.6 2002r.
- Lokalizacja: Wlkp
Dokladnie - jade do Krakowa. Trafilo sie ze kwity od dwoch butli maja u siebie, a papierow do trzeciej brak - zalatwiaja te papiery z Bielska, wiec za papiery wyjdzie 50pln, a nie 150pln.
Pozostalymi danymi z butli (daty produkcji, pojemnosci itp) sie nie przejmuje, bo w Krakowie i tak zdejma butle i zczytaja. Nawet gdyby nie zdejmowali butli to pewnie w papierach homologacji beda te dane.
Zatem jezeli ktos bedzie mial podobny problem do mnie to radze odczytac numery z butli w formacie jaki podalem i kontaktowac sie z Krakowem. Oni reszte zalatwia.
BTW: Do zczytania numerow butli nie jest potrzebny podnosnik. Wystarczy wczolgac sie pod auto (jezeli ktos nie ma za duzego brzucha) i u mnie przy malej gimnastyce bez sciagania oslony poszlo zczytac te numery. Jezeli mimo to dostep jest trudny to polecam wziac maly aparat cyfrowy, wyciagnac reke i pstrykac co sie da pod autem. Pozniej na kompie na spokojnie zczytac numery ze zdjec. Jak aparat jest maly i ma dobra lampe to prawie wszedzie idzie dojsc.
Pozostalymi danymi z butli (daty produkcji, pojemnosci itp) sie nie przejmuje, bo w Krakowie i tak zdejma butle i zczytaja. Nawet gdyby nie zdejmowali butli to pewnie w papierach homologacji beda te dane.
Zatem jezeli ktos bedzie mial podobny problem do mnie to radze odczytac numery z butli w formacie jaki podalem i kontaktowac sie z Krakowem. Oni reszte zalatwia.
BTW: Do zczytania numerow butli nie jest potrzebny podnosnik. Wystarczy wczolgac sie pod auto (jezeli ktos nie ma za duzego brzucha) i u mnie przy malej gimnastyce bez sciagania oslony poszlo zczytac te numery. Jezeli mimo to dostep jest trudny to polecam wziac maly aparat cyfrowy, wyciagnac reke i pstrykac co sie da pod autem. Pozniej na kompie na spokojnie zczytac numery ze zdjec. Jak aparat jest maly i ma dobra lampe to prawie wszedzie idzie dojsc.