nieprzelaczajaca sie multipla 1.6 na cng

Modele pojazdów do 3,5 t marki Fiat zasilane CNG.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

nieprzelaczajaca sie multipla 1.6 na cng

Post autor: cynius »

hey

moze mi ktos da rade pomoc.
mam multiple 1.6 z cng. o ile dalo sie zrobic legalizacje butli. w miare to okazuje sie ze non stop cos tam jest nie tak i to nie chce dzialac od poczatku.
O ile za pierwszym razem mial to byc problem ze nie dziala bo ucieka na reduktorze i spada cisnienie..
To teraz po wymiane reduktora jest tak ze ok pokazuje ile gazu jest w zbiornikach.
zawory sie otwieraja na butlach.
Ale .. to sie nie przelacza na cng

W lublinie jest do cng transgaz. plus 2 serwisy fiata. super tyle ze nikt nie wie co to jest. i dlaczego to sie nie odpala..
Po ostaniej wizycie pojechali na egzaminer do fiata.. i wyswietla sie blad .. uszkodzenie przekaznika wtrysku.. ( pali sie marchewa -ok palila sie od poczatku )
Ale ASO fiata . ze ee eee my nie wiemy co to i gdzie siedzi i w ogole.
Po przedzwonieniu do wszystkich w okolicy co sprzedaja fiaty i autoryzajce.. Panie OJ . ale cng to my nie bo nie umiemy wcale albo nie mamy schematow, choc na to ze schematy im dam to tez ze nie. Qr...

Wg transgazu. sa 3 rzeczy .mozliwe . komp ( ale dziala na benzynie ) , kabel jakis , lub ten przekaznik . O ile udalo mi sie podrukowac z learna fiata wszytie schematy. tak jakos nie bardzo idzie mi je polokalizowac.

Ktos ma jakis pomysl jak to cos odpalic? W lublinie z serwisami do cng jest klapa na maxa wliczajac wszyskie serwisy fiata w okolicy.

Jakby ktos mial jakis pomysl i trafi w to co mam zrobic to sie ladnie kasowo odwdziecze.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

chwilowo chce uniknac jezdzenia po kraju .
z migazem rozmawialem wczesniej jeszcze przed wymiana reduktora. bo chcialem wymienic reduktor na cos innego co jest dostepne . to tez kicha bo sie nie daje.
markrk
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 15, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków

Re: nieprzelaczajaca sie multipla 1.6 na cng

Post autor: markrk »

cynius pisze:hey

moze mi ktos da rade pomoc.
mam multiple 1.6 z cng. o ile dalo sie zrobic legalizacje butli. w miare to okazuje sie ze non stop cos tam jest nie tak i to nie chce dzialac od poczatku.
O ile za pierwszym razem mial to byc problem ze nie dziala bo ucieka na reduktorze i spada cisnienie..
To teraz po wymiane reduktora jest tak ze ok pokazuje ile gazu jest w zbiornikach.
zawory sie otwieraja na butlach.
Ale .. to sie nie przelacza na cng

W lublinie jest do cng transgaz. plus 2 serwisy fiata. super tyle ze nikt nie wie co to jest. i dlaczego to sie nie odpala..
Po ostaniej wizycie pojechali na egzaminer do fiata.. i wyswietla sie blad .. uszkodzenie przekaznika wtrysku.. ( pali sie marchewa -ok palila sie od poczatku )
Ale ASO fiata . ze ee eee my nie wiemy co to i gdzie siedzi i w ogole.
Po przedzwonieniu do wszystkich w okolicy co sprzedaja fiaty i autoryzajce.. Panie OJ . ale cng to my nie bo nie umiemy wcale albo nie mamy schematow, choc na to ze schematy im dam to tez ze nie. Qr...

Wg transgazu. sa 3 rzeczy .mozliwe . komp ( ale dziala na benzynie ) , kabel jakis , lub ten przekaznik . O ile udalo mi sie podrukowac z learna fiata wszytie schematy. tak jakos nie bardzo idzie mi je polokalizowac.

Ktos ma jakis pomysl jak to cos odpalic? W lublinie z serwisami do cng jest klapa na maxa wliczajac wszyskie serwisy fiata w okolicy.

Jakby ktos mial jakis pomysl i trafi w to co mam zrobic to sie ladnie kasowo odwdziecze.
A ty masz komputer od gazu chyba osobno ?
A ostatnio zmieniales reduktor? jest tam elektrozawór -działa on?
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 20:36 przez markrk, łącznie zmieniany 1 raz.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

zmienialem reduktor i dziala przy emeulacji pracy wtrysku na kompie . odpala sie i puszcza gaz. to raczej dziala
ja mam iaw 4gf.. to chyba jest jeden sterownik do calosci .ale komp do gazu to chyba tez w tym jest.. osobny,tego juz nie sprawdzalem czy cos siedzi pod deska u pasazera.. ale powinien byc
elektrozawor mam dodatkowy we starym reduktorze. to moge przelozyc.
jak na razie to sam juz nie mam pomyslow..
wyslalem wszystkie schematy co mam do migazu . jak odpowiedza ze da rade to jakos odpalic to tam pojade.

jak mi dzisiaj poradzili w transgazie.. to . wez pan drugi taki sam sprzet i poprzekladajcie rzeczy i moze zalapie.. qrw,.. a skad ja mam taki 2 sam wziasc
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 21:19 przez cynius, łącznie zmieniany 2 razy.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

hmm nie bardzo ja widze tu dodatkowy komp do cng
w ktorym ew miejscu to mialo by byc?
markrk
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 15, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: markrk »

cynius pisze:hmm nie bardzo ja widze tu dodatkowy komp do cng
w ktorym ew miejscu to mialo by byc?
W wersji poliftingowej takiej jaka ja mam jest nad nogami pasazera wewnatrz kabiny a do silnika w komorze silnikowej.
Piszesz ze pali sie przekaznik wtrysku,w instalacji gazowej nie mozesz znalesc.To moze przekaznik w instalacji od benzyny-wywala bład i nie przejdzie na gaz.
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 22:20 przez markrk, łącznie zmieniany 2 razy.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

hmm . od silnika to widze.
a tego 2 nie bardzo . nic wczolgam sie pod deske rano jeszcze raz
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 22:20 przez cynius, łącznie zmieniany 1 raz.
markrk
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 15, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: markrk »

cynius pisze:hmm . od silnika to widze.
a tego 2 nie bardzo . nic wczolgam sie pod deske rano jeszcze raz
U mnie jest komp od gazu nad nogami pasazera obok wentylatora do nagrzewnicy.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

komp sie upewnie rano

w ogole to mam jakis inny uklad przekaznikow niz w schematach
http://www.vprxpills.com/x/przek.jpg

schemat do 4gf z learna
http://vprxpills.com/x/tempcontent6.pdf

co to znaczy przed liftem a po lifcie?
moje jest chyba to wczesniejsze
markrk
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 15, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: markrk »

cynius pisze:komp sie upewnie rano

w ogole to mam jakis inny uklad przekaznikow niz w schematach
http://www.vprxpills.com/x/przek.jpg

schemat do 4gf z learna
http://vprxpills.com/x/tempcontent6.pdf

co to znaczy przed liftem a po lifcie?
moje jest chyba to wczesniejsze
Patrzysz na opis blupower a musisz patrzec na bipower
Ostatnio zmieniony czw lut 23, 2012 09:34 przez markrk, łącznie zmieniany 2 razy.
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

a fakt.. dalem link do nie tego
jak na razie mam wymienione i sprawdzone wszystkie przekazniki w skrzynce przy silniku
i nic. 0 reakcji
kompa do cng ja nie widze abym mial . moze to kwestia ze to jest 2000 rok i licznik mam bez obrotomierza. a w learnie pisze ze komp do gazu byl w euro 3 ( nie dam obciac)
fiat twierdzi ze mam 1 sterownik .

zostal mi tylko do wymiany jakis przekaznik rsb240100
pisze ze to przekaznik centrali wtrysku . albo przekaznik pompy.. to zalezy gdzie w sumie w cieniasach tez siedzi

w pon osobiscie wymecze serwis na egzaminerze tu z polaczeniem fonem z tychami . niech sie qrwa martwia
markrk
Posty: 20
Rejestracja: śr gru 15, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków

Post autor: markrk »

cynius pisze:a fakt.. dalem link do nie tego
jak na razie mam wymienione i sprawdzone wszystkie przekazniki w skrzynce przy silniku
i nic. 0 reakcji
kompa do cng ja nie widze abym mial . moze to kwestia ze to jest 2000 rok i licznik mam bez obrotomierza. a w learnie pisze ze komp do gazu byl w euro 3 ( nie dam obciac)
fiat twierdzi ze mam 1 sterownik .

zostal mi tylko do wymiany jakis przekaznik rsb240100
pisze ze to przekaznik centrali wtrysku . albo przekaznik pompy.. to zalezy gdzie w sumie w cieniasach tez siedzi

w pon osobiscie wymecze serwis na egzaminerze tu z polaczeniem fonem z tychami . niech sie qrwa martwia

Ja mam 2005 i dwa komputery.
Przekaznik kiedys byl na allegro
http://archiwumallegro.pl/fiat_modul_pr ... 03745.html
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

tak przekaznik ten juz zamowiony..
ogolnie jest to przekaznik uzywany nawet w seicento do centraliwtrysku lub w czyms jeszcze jako przekaznik pompy
gdzies po lewej stronie silnika wg schematu mam miec jeszcze jeden . sprubuje szmela poszukac
cynius
Posty: 29
Rejestracja: pn lis 21, 2011 21:55
CNG car: multipla
Lokalizacja: lublin

Post autor: cynius »

dobra zadzialalo . i nawet lazi . hurra..
powodem byl padniety przekaznik rsb2400100
przestane wyp.. po 1000 na benzyne w miecha

w multipli z 2000 odpowiada on za przelaczanie zasilania z benzyny na gaz.. ( lub tez na jednej.. slownie jednej stronie w learnie jest opisany jako automatycznie urzadzenie przelaczajace gaz/benzyna)
ale ten przekaznik nie jest we skrzynce przekaznikow
tylko obok miedzy swiatlami a skrzynka


ze tez tak debilnej rzeczy nikt nie chcial poszukac normalnie ani aso ani serwis cng
koszt... 70 zeta z kurierem za uzywany
koszt nowego od 130 - 180 zeta..

w sumie pasuje z seicento i innych fiatow. tylko ze tam robi za przekaznik glownie do pompy paliwa
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2012 12:51 przez cynius, łącznie zmieniany 1 raz.
firas
Posty: 71
Rejestracja: czw sty 19, 2012 18:39
CNG car: narazie BRAK
Lokalizacja: się wzioł

Post autor: firas »

cynius, jeśli byś mógł to wrzuć jakies poglądowe foto odosnie położenia tego przekażnika-ułatwi innym ewentualne poszukiwania. pozdro, szerokości i teraz to już miliona bezproblemowych kilometrów :wink:
ODPOWIEDZ

Wróć do „Fiat”