nieprzelaczajaca sie multipla 1.6 na cng
nieprzelaczajaca sie multipla 1.6 na cng
hey
moze mi ktos da rade pomoc.
mam multiple 1.6 z cng. o ile dalo sie zrobic legalizacje butli. w miare to okazuje sie ze non stop cos tam jest nie tak i to nie chce dzialac od poczatku.
O ile za pierwszym razem mial to byc problem ze nie dziala bo ucieka na reduktorze i spada cisnienie..
To teraz po wymiane reduktora jest tak ze ok pokazuje ile gazu jest w zbiornikach.
zawory sie otwieraja na butlach.
Ale .. to sie nie przelacza na cng
W lublinie jest do cng transgaz. plus 2 serwisy fiata. super tyle ze nikt nie wie co to jest. i dlaczego to sie nie odpala..
Po ostaniej wizycie pojechali na egzaminer do fiata.. i wyswietla sie blad .. uszkodzenie przekaznika wtrysku.. ( pali sie marchewa -ok palila sie od poczatku )
Ale ASO fiata . ze ee eee my nie wiemy co to i gdzie siedzi i w ogole.
Po przedzwonieniu do wszystkich w okolicy co sprzedaja fiaty i autoryzajce.. Panie OJ . ale cng to my nie bo nie umiemy wcale albo nie mamy schematow, choc na to ze schematy im dam to tez ze nie. Qr...
Wg transgazu. sa 3 rzeczy .mozliwe . komp ( ale dziala na benzynie ) , kabel jakis , lub ten przekaznik . O ile udalo mi sie podrukowac z learna fiata wszytie schematy. tak jakos nie bardzo idzie mi je polokalizowac.
Ktos ma jakis pomysl jak to cos odpalic? W lublinie z serwisami do cng jest klapa na maxa wliczajac wszyskie serwisy fiata w okolicy.
Jakby ktos mial jakis pomysl i trafi w to co mam zrobic to sie ladnie kasowo odwdziecze.
moze mi ktos da rade pomoc.
mam multiple 1.6 z cng. o ile dalo sie zrobic legalizacje butli. w miare to okazuje sie ze non stop cos tam jest nie tak i to nie chce dzialac od poczatku.
O ile za pierwszym razem mial to byc problem ze nie dziala bo ucieka na reduktorze i spada cisnienie..
To teraz po wymiane reduktora jest tak ze ok pokazuje ile gazu jest w zbiornikach.
zawory sie otwieraja na butlach.
Ale .. to sie nie przelacza na cng
W lublinie jest do cng transgaz. plus 2 serwisy fiata. super tyle ze nikt nie wie co to jest. i dlaczego to sie nie odpala..
Po ostaniej wizycie pojechali na egzaminer do fiata.. i wyswietla sie blad .. uszkodzenie przekaznika wtrysku.. ( pali sie marchewa -ok palila sie od poczatku )
Ale ASO fiata . ze ee eee my nie wiemy co to i gdzie siedzi i w ogole.
Po przedzwonieniu do wszystkich w okolicy co sprzedaja fiaty i autoryzajce.. Panie OJ . ale cng to my nie bo nie umiemy wcale albo nie mamy schematow, choc na to ze schematy im dam to tez ze nie. Qr...
Wg transgazu. sa 3 rzeczy .mozliwe . komp ( ale dziala na benzynie ) , kabel jakis , lub ten przekaznik . O ile udalo mi sie podrukowac z learna fiata wszytie schematy. tak jakos nie bardzo idzie mi je polokalizowac.
Ktos ma jakis pomysl jak to cos odpalic? W lublinie z serwisami do cng jest klapa na maxa wliczajac wszyskie serwisy fiata w okolicy.
Jakby ktos mial jakis pomysl i trafi w to co mam zrobic to sie ladnie kasowo odwdziecze.
Re: nieprzelaczajaca sie multipla 1.6 na cng
A ty masz komputer od gazu chyba osobno ?cynius pisze:hey
moze mi ktos da rade pomoc.
mam multiple 1.6 z cng. o ile dalo sie zrobic legalizacje butli. w miare to okazuje sie ze non stop cos tam jest nie tak i to nie chce dzialac od poczatku.
O ile za pierwszym razem mial to byc problem ze nie dziala bo ucieka na reduktorze i spada cisnienie..
To teraz po wymiane reduktora jest tak ze ok pokazuje ile gazu jest w zbiornikach.
zawory sie otwieraja na butlach.
Ale .. to sie nie przelacza na cng
W lublinie jest do cng transgaz. plus 2 serwisy fiata. super tyle ze nikt nie wie co to jest. i dlaczego to sie nie odpala..
Po ostaniej wizycie pojechali na egzaminer do fiata.. i wyswietla sie blad .. uszkodzenie przekaznika wtrysku.. ( pali sie marchewa -ok palila sie od poczatku )
Ale ASO fiata . ze ee eee my nie wiemy co to i gdzie siedzi i w ogole.
Po przedzwonieniu do wszystkich w okolicy co sprzedaja fiaty i autoryzajce.. Panie OJ . ale cng to my nie bo nie umiemy wcale albo nie mamy schematow, choc na to ze schematy im dam to tez ze nie. Qr...
Wg transgazu. sa 3 rzeczy .mozliwe . komp ( ale dziala na benzynie ) , kabel jakis , lub ten przekaznik . O ile udalo mi sie podrukowac z learna fiata wszytie schematy. tak jakos nie bardzo idzie mi je polokalizowac.
Ktos ma jakis pomysl jak to cos odpalic? W lublinie z serwisami do cng jest klapa na maxa wliczajac wszyskie serwisy fiata w okolicy.
Jakby ktos mial jakis pomysl i trafi w to co mam zrobic to sie ladnie kasowo odwdziecze.
A ostatnio zmieniales reduktor? jest tam elektrozawór -działa on?
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 20:36 przez markrk, łącznie zmieniany 1 raz.
zmienialem reduktor i dziala przy emeulacji pracy wtrysku na kompie . odpala sie i puszcza gaz. to raczej dziala
ja mam iaw 4gf.. to chyba jest jeden sterownik do calosci .ale komp do gazu to chyba tez w tym jest.. osobny,tego juz nie sprawdzalem czy cos siedzi pod deska u pasazera.. ale powinien byc
elektrozawor mam dodatkowy we starym reduktorze. to moge przelozyc.
jak na razie to sam juz nie mam pomyslow..
wyslalem wszystkie schematy co mam do migazu . jak odpowiedza ze da rade to jakos odpalic to tam pojade.
jak mi dzisiaj poradzili w transgazie.. to . wez pan drugi taki sam sprzet i poprzekladajcie rzeczy i moze zalapie.. qrw,.. a skad ja mam taki 2 sam wziasc
ja mam iaw 4gf.. to chyba jest jeden sterownik do calosci .ale komp do gazu to chyba tez w tym jest.. osobny,tego juz nie sprawdzalem czy cos siedzi pod deska u pasazera.. ale powinien byc
elektrozawor mam dodatkowy we starym reduktorze. to moge przelozyc.
jak na razie to sam juz nie mam pomyslow..
wyslalem wszystkie schematy co mam do migazu . jak odpowiedza ze da rade to jakos odpalic to tam pojade.
jak mi dzisiaj poradzili w transgazie.. to . wez pan drugi taki sam sprzet i poprzekladajcie rzeczy i moze zalapie.. qrw,.. a skad ja mam taki 2 sam wziasc
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 21:19 przez cynius, łącznie zmieniany 2 razy.
W wersji poliftingowej takiej jaka ja mam jest nad nogami pasazera wewnatrz kabiny a do silnika w komorze silnikowej.cynius pisze:hmm nie bardzo ja widze tu dodatkowy komp do cng
w ktorym ew miejscu to mialo by byc?
Piszesz ze pali sie przekaznik wtrysku,w instalacji gazowej nie mozesz znalesc.To moze przekaznik w instalacji od benzyny-wywala bład i nie przejdzie na gaz.
Ostatnio zmieniony śr lut 22, 2012 22:20 przez markrk, łącznie zmieniany 2 razy.
komp sie upewnie rano
w ogole to mam jakis inny uklad przekaznikow niz w schematach
http://www.vprxpills.com/x/przek.jpg
schemat do 4gf z learna
http://vprxpills.com/x/tempcontent6.pdf
co to znaczy przed liftem a po lifcie?
moje jest chyba to wczesniejsze
w ogole to mam jakis inny uklad przekaznikow niz w schematach
http://www.vprxpills.com/x/przek.jpg
schemat do 4gf z learna
http://vprxpills.com/x/tempcontent6.pdf
co to znaczy przed liftem a po lifcie?
moje jest chyba to wczesniejsze
Patrzysz na opis blupower a musisz patrzec na bipowercynius pisze:komp sie upewnie rano
w ogole to mam jakis inny uklad przekaznikow niz w schematach
http://www.vprxpills.com/x/przek.jpg
schemat do 4gf z learna
http://vprxpills.com/x/tempcontent6.pdf
co to znaczy przed liftem a po lifcie?
moje jest chyba to wczesniejsze
Ostatnio zmieniony czw lut 23, 2012 09:34 przez markrk, łącznie zmieniany 2 razy.
a fakt.. dalem link do nie tego
jak na razie mam wymienione i sprawdzone wszystkie przekazniki w skrzynce przy silniku
i nic. 0 reakcji
kompa do cng ja nie widze abym mial . moze to kwestia ze to jest 2000 rok i licznik mam bez obrotomierza. a w learnie pisze ze komp do gazu byl w euro 3 ( nie dam obciac)
fiat twierdzi ze mam 1 sterownik .
zostal mi tylko do wymiany jakis przekaznik rsb240100
pisze ze to przekaznik centrali wtrysku . albo przekaznik pompy.. to zalezy gdzie w sumie w cieniasach tez siedzi
w pon osobiscie wymecze serwis na egzaminerze tu z polaczeniem fonem z tychami . niech sie qrwa martwia
jak na razie mam wymienione i sprawdzone wszystkie przekazniki w skrzynce przy silniku
i nic. 0 reakcji
kompa do cng ja nie widze abym mial . moze to kwestia ze to jest 2000 rok i licznik mam bez obrotomierza. a w learnie pisze ze komp do gazu byl w euro 3 ( nie dam obciac)
fiat twierdzi ze mam 1 sterownik .
zostal mi tylko do wymiany jakis przekaznik rsb240100
pisze ze to przekaznik centrali wtrysku . albo przekaznik pompy.. to zalezy gdzie w sumie w cieniasach tez siedzi
w pon osobiscie wymecze serwis na egzaminerze tu z polaczeniem fonem z tychami . niech sie qrwa martwia
cynius pisze:a fakt.. dalem link do nie tego
jak na razie mam wymienione i sprawdzone wszystkie przekazniki w skrzynce przy silniku
i nic. 0 reakcji
kompa do cng ja nie widze abym mial . moze to kwestia ze to jest 2000 rok i licznik mam bez obrotomierza. a w learnie pisze ze komp do gazu byl w euro 3 ( nie dam obciac)
fiat twierdzi ze mam 1 sterownik .
zostal mi tylko do wymiany jakis przekaznik rsb240100
pisze ze to przekaznik centrali wtrysku . albo przekaznik pompy.. to zalezy gdzie w sumie w cieniasach tez siedzi
w pon osobiscie wymecze serwis na egzaminerze tu z polaczeniem fonem z tychami . niech sie qrwa martwia
Ja mam 2005 i dwa komputery.
Przekaznik kiedys byl na allegro
http://archiwumallegro.pl/fiat_modul_pr ... 03745.html
dobra zadzialalo . i nawet lazi . hurra..
powodem byl padniety przekaznik rsb2400100
przestane wyp.. po 1000 na benzyne w miecha
w multipli z 2000 odpowiada on za przelaczanie zasilania z benzyny na gaz.. ( lub tez na jednej.. slownie jednej stronie w learnie jest opisany jako automatycznie urzadzenie przelaczajace gaz/benzyna)
ale ten przekaznik nie jest we skrzynce przekaznikow
tylko obok miedzy swiatlami a skrzynka
ze tez tak debilnej rzeczy nikt nie chcial poszukac normalnie ani aso ani serwis cng
koszt... 70 zeta z kurierem za uzywany
koszt nowego od 130 - 180 zeta..
w sumie pasuje z seicento i innych fiatow. tylko ze tam robi za przekaznik glownie do pompy paliwa
powodem byl padniety przekaznik rsb2400100
przestane wyp.. po 1000 na benzyne w miecha
w multipli z 2000 odpowiada on za przelaczanie zasilania z benzyny na gaz.. ( lub tez na jednej.. slownie jednej stronie w learnie jest opisany jako automatycznie urzadzenie przelaczajace gaz/benzyna)
ale ten przekaznik nie jest we skrzynce przekaznikow
tylko obok miedzy swiatlami a skrzynka
ze tez tak debilnej rzeczy nikt nie chcial poszukac normalnie ani aso ani serwis cng
koszt... 70 zeta z kurierem za uzywany
koszt nowego od 130 - 180 zeta..
w sumie pasuje z seicento i innych fiatow. tylko ze tam robi za przekaznik glownie do pompy paliwa
Ostatnio zmieniony pn lut 27, 2012 12:51 przez cynius, łącznie zmieniany 1 raz.