Zmiana koncówki do tankowania z włoskiej na polską multipla
-
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:13
- CNG car: multipla 1,6 bipower 2001
- Lokalizacja: chrzanów
Zmiana koncówki do tankowania z włoskiej na polską multipla
Witam i mam takie pytanie ile kosztuje wymiana tej końcówki zaworu. Oraz czy można jej dokonać samemu ? ( w co osobiście wątpię no ale:D). Kupiłem sprowadzone opłacone auto z Włoch i byłem na dwóch stacjach Kraków ul. Balicka oraz Trzebinia Transgór i w tych dwóch stacjach była awaria przejściówki i musiałem z przykrością jeździć na benzynie. A jeżeli tego nie można zrobić samemu to proszę o poradę jaki serwis wybrać w okolicach Chrzanowa.
-
- Moderator
- Posty: 1363
- Rejestracja: wt lip 24, 2007 20:10
- CNG car: Zafira 1.6 CNG Monovalent Plus 2003'
- Lokalizacja: W-wa
Jest specjalny temat "Przejściówka".
http://cng.auto.pl/forum/przejsciowka-vt230.htm
http://cng.auto.pl/forum/przejsciowka-vt230.htm
-
- Posty: 29
- Rejestracja: pt wrz 30, 2011 22:13
- CNG car: multipla 1,6 bipower 2001
- Lokalizacja: chrzanów
No właśnie nie chodzi mi o przejściówkę tylko o wymianę tej końcówki, ze względu na to że słyszałem że te przejściówki (a nawet powiem więcej) widziałem efekt awarii jednej przejściówki w Krakowie na Balickiej uszkodzony dystrybutor z gazem a że za granicę się nie wybieram to myślę że to będzie lepsze rozwiązanie
- hombre77
- Posty: 52
- Rejestracja: sob gru 05, 2009 19:55
- CNG car: FIAT Multipla BiPower
- Lokalizacja: Świętochłowice
Przejściówka
No i jak się zakończyła sprawa z końcówką?
Jeżeli jeszcze nie założyłeś, to spróbuj w AutoGaz Śląsk, albo kup bezpośrednio od OMV Italy (mają nawet takie uniwersalne NGV1+nowy włoski standard) lub WEH Polska (drożej).
Nie polecam dotaczania, ale to jest najtańszy sposób w przypadku koncówki gwintowanej 1/2", oczywiście jeżeli tokarz jest dokładny i masz sprawny zawór zwrotny.
Jeżeli jeszcze nie założyłeś, to spróbuj w AutoGaz Śląsk, albo kup bezpośrednio od OMV Italy (mają nawet takie uniwersalne NGV1+nowy włoski standard) lub WEH Polska (drożej).
Nie polecam dotaczania, ale to jest najtańszy sposób w przypadku koncówki gwintowanej 1/2", oczywiście jeżeli tokarz jest dokładny i masz sprawny zawór zwrotny.