shenn, pawel1812, obaj jesteście z Trójmiasta, obaj macie auta bez R110, a shenn dostał dozór w Gdańsku, a pawel1812 nie.
Przypuszczam, że każdy z Was trafił na innego inspektora w TDT w Gdańsku. Dogadajcie się na PW który inspektor robił dozól shennowi i niech pawel1812 uderza bezpośrednio do tego inspektora.
Problem rozwiązany
Multipla Bipower - od jakiego rocznika montowano butle zR110
-
- Posty: 113
- Rejestracja: pn sty 03, 2011 02:11
- CNG car: Multipla Bipower 1.6 16V 2000r
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
A ja nie dostałem dozorów w Gdańsku bo nie próbowałem. Mam aktualne dozory zrobione przez poprzedniego właściciela wydane przez TDT w Poznaniu ważne do 2013 roku. Auto kupiłem zarejestrowane w kraju z już wpisem CNG w dowodzie.
Edytowano:
Dla potomnych dopiszę, że najłatwiej zarejestrować auto sprowadzone bez wożenia lawetą do legalizacji butli itp. rejestrując w Polsce na czerwone blachy i pozwolenie czasowe. Do takiej rejestracji badanie techniczne ani dozory na butle nie są konieczne. Wówczas mamy miesiąc z możliwością przedłużenia do półtora na załatwienie dozorów oraz badania technicznego. Jest to wystarczający czas, aby dojechać do warsztatu legalizującego butle nawet na drugim końcu kraju.
Na dzień dzisiejszy kupując auto na CNG sprowadzone od handlarza w Polsce podpisałbym umowę, zapłacił, zabrał dokumenty i przyjechał ponownie odebrać auto mając w ręku czerwone blachy, pozwolenie czasowe i ubezpieczenie. W ten sposób nie ryzykujemy jazdy na nieważnych blachach itp.
Po to jest instytucja rejestracji czasowej aby w legalny sposób (bez lawety) rozwiązać problemy związane z przeprowadzeniem pojazdu nie dopuszczonego do ruchu na badanie. Tak zaleca zrobić Policja lub Wydział Komunikacji na przykład po zabraniu dowodu rejestracyjnego za brak ważnych badań okresowych.
Spotkałem się niedawno z przypadkiem transportu Multipli na lawecie z Warszawy do Krakowa stąd postanowiłem napisać.
Nawet wynajem lawety (200zł/doba) plus koszt oleju napędowego potrzebnego do takiej operacji jest znacznie wyższy niż koszt rejestracji czasowej plus paliwo CNG.
Edytowano:
Dla potomnych dopiszę, że najłatwiej zarejestrować auto sprowadzone bez wożenia lawetą do legalizacji butli itp. rejestrując w Polsce na czerwone blachy i pozwolenie czasowe. Do takiej rejestracji badanie techniczne ani dozory na butle nie są konieczne. Wówczas mamy miesiąc z możliwością przedłużenia do półtora na załatwienie dozorów oraz badania technicznego. Jest to wystarczający czas, aby dojechać do warsztatu legalizującego butle nawet na drugim końcu kraju.
Na dzień dzisiejszy kupując auto na CNG sprowadzone od handlarza w Polsce podpisałbym umowę, zapłacił, zabrał dokumenty i przyjechał ponownie odebrać auto mając w ręku czerwone blachy, pozwolenie czasowe i ubezpieczenie. W ten sposób nie ryzykujemy jazdy na nieważnych blachach itp.
Po to jest instytucja rejestracji czasowej aby w legalny sposób (bez lawety) rozwiązać problemy związane z przeprowadzeniem pojazdu nie dopuszczonego do ruchu na badanie. Tak zaleca zrobić Policja lub Wydział Komunikacji na przykład po zabraniu dowodu rejestracyjnego za brak ważnych badań okresowych.
Spotkałem się niedawno z przypadkiem transportu Multipli na lawecie z Warszawy do Krakowa stąd postanowiłem napisać.
Nawet wynajem lawety (200zł/doba) plus koszt oleju napędowego potrzebnego do takiej operacji jest znacznie wyższy niż koszt rejestracji czasowej plus paliwo CNG.
Ostatnio zmieniony pt paź 21, 2011 22:28 przez pawel1812, łącznie zmieniany 3 razy.